SZEMÉLYES° Budapest

Halihó lányok!


Április elején egy hosszú hétvégét töltöttem a fővárosban. Eléggé zsúfolt lett, sok mindent sűrítettem be, és reméltem, hogy jó idő lesz, de persze nem így történt. Több fotó lesz, mint szöveg, viszont nagyon sok mindent nem fotóztam(csúnya rossz blogger). Tipikusan olyan vagyok, hogy ha élvezek valamit, akkor elfelejtek fotózni, vagy már későn jut eszembe. Tudom, változtatnom kéne, de másrészről meg szeretem az offline dolgokat, hisz nem muszáj mindent megosztani a világgal.

Pénteken reggel indultam, s ahogy megérkeztem, az öcsém már várt az állomáson. Gyorsan feltankoltunk a Starbucksban egy kis chai lattét, aztán indultunk a tetováló szalonba. Közös "tesós tetkót" csináltattunk, édes kis origami nyuszit. 


szeretne egy barátot...

Szombaton Norbival mentem a Zsókáék által szervezett Csere-berére. Fotókat nem csináltam, ellenben nagyon szuperül éreztük magunkat. Örülök, hogy végre személyesen is találkozhattam a lányokkal, jó volt beszélgetni és hülyéskedni. Zsákmányoltam is néhány dolgot, persze.
Aztán délután moziztunk is egyet, Dettiékkel néztük a Corvin Moziban a Batman vs. Superman-t.  


A vasárnapot kettesben töltöttük Norbival, s bár rossz idő volt, mégis elmentünk kicsit várost nézni. Nagyon régen voltam már Pesten, Norbi meg nem szokott egyedül járkálni, így ez mindkettőnknek jó élmény volt. Elmentünk a várba, sétálgattunk, aztán megebédeltünk a Ramenkában. Isteni az a hely a ramen pedig mennyei! 



igen, ez én vagyok hátulról ^^










egy órába telt, de megettem
Hétfőn délelőtt még vásárolgattunk egy kicsit, aztán sajnos haza kellett jönnöm. De tervezek még valamikor menni, bár ez sok mindentől függ.


majdnem no makeup 
Az időjárástól eltekintve nagyon jó volt az a hétvége. Találkoztam a testvéreimmel, moziztam, csacsogtam a körmös csoport beli lányokkal, ettem rament, a férjemmel voltam. Jó volt.


Mesy

Címkék:

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!