SZEMÉLYES° A hónap favoritjai - #5. Május

Halihó lányok!

Új állandó rovatot hoztunk létre A hónap favoritjai néven. Személyes kedvenceinket, új mániáinkat fogjuk megosztani veletek minden hó utolsó/következő hó első napján. Reméljük, hogy nektek is olyan élvezetes lesz olvasni, mint nekünk megírni.

Már csak egy kis lépés választ el minket anyáról. Hihetetlen, hogy még most kezdtünk bele ebbe a sorozatba és már az ötödik résznél tartunk. 

Detti

Kedvenc hallgatni való – Ebben a hónapban James Bay-t igazán megkedveltem, nagyon szuper számai vannak. Ilyen például a Best Fake Smile is, amit lentebb láthattok. Egyébként a szokásos alap számokat hallgattam, ritkán változtatok és akkor is csak jó okkal.



Kedvenc nézni való – Húú most nem is tudom mit néztünk ebben a hónapban, azt biztos, hogy sok mindent de mégis nehéz volt össze szedni a gondolataimat. A lista élén egyértelműen az Agymenők áll, hiszen azt napi rendszerességgel néztem ebben a hónapban. Ezen kívül folytattuk a Flash és a The Walking Dead részeket, végre be kellene fejeznünk! Plusz két filmet néztünk még a Szuper Bobot, ami szörnyű és hihetetlenül gáz történet, ezen kívül megnéztük a Star Trek új filmjét, ami nekem nagyon tetszett (persze az Agymenők nagy hatással volt rám ezzel kapcsolatban), Páromnak viszont nem nyerte el annyira a tetszését.






Kedvenc olvasnivaló – Most elég rövid olvasási listát mutathatok fel, csupán csak három könyv szerepel rajta és kivételes alkalom, de mindet Mesytől kaptam kölcsön. A Démon és a Papnő neki egyáltalán nem tetszett, nekem viszont annál inkább. A Dorian Gray arcképe egy örök klasszikus, ami egyből elnyerte a tetszésem. A filmet már korábban láttam és az is nagy hatással volt rám, ezért is vártam annyira az elolvasását. A nyelvezete kicsit nehézkes volt az elején, de elég hamar hozzá szoktam. Végezetül pedig a Büszkeség és balítéletet is most olvastam el és először 20 évem alatt. El sem hiszem, hogy eddig halogattam, de szerintem ha korábban olvastam volna, akkor nem ilyen hatást éltem volna át.



Kedvenc „csajos” dologAvon rendelések egyértelműen, szuper most már a szomszédomtól is tudok Avon-t rendelni, így egyből el is fogott a vásárlási láz. De mellettem szóljon, hogy az összes parfümöm elfogyott, ezért így is úgyis vennem kellett volna már valahol.


Mesy

Kedvenc hallgatni-való - Sok újdonságot nem találtam ebben a hónapban zenék terén, a kedvenceket hallgattam. De azért köztük is volt, amit többször. Ilyen a Bring Me The Horizon Follow you című száma. Kegyetlenül jól sikerült a klip hozzá és a zene is tökéletes.
A másik kattanásom Ronnie Radke, vagyis a Falling in Reverse. Imádom ezt a pasit! Tőle jóformán mindent fel tudnék sorolni, de amúgy is, ha egyet megszerettek, jön a többi maga után.
És igen, még mindig Asking Alexandria lázban égek, hiszen most debütált a Here I Am klipje! Dennis-nek eszméletlen hangja van, mindig kiráz tőle a hideg.




Kedvenc nézni-való - Hmmm, hmmm.... Nem néztem olyan sok mindent, így jobban belegondolva. Természetesen, Trónok harca megy ezerrel, ami ugyebár érzelmi hullámvasúttal is párosul.
Véget ért a Grimm 5. évada és mint mindig, most is hatalmas kérdőjeleket hagyott maga után. Meisner halála szíven ütött, nagyon bírtam a pasit.
Végre eljutottam odáig hogy megnézzem a Shaun Of The Dead-et, végre! Nagyon beteg, és erre most szükségem is volt.
Szintén angol humor a Mr. Right (a magyar cím szörnyű), valami eszméletlen szuper volt! Nem tucatfilm, sőt!


Kedvenc olvasnivaló - Több is van jelenleg és az a közös bennük, hogy még mindet olvasom. Haladok az Age of Darkness-el, kezd egyre izgalmasabb lenni a történet.
Belekezdtem E.A. Poe-tól a Rejtelmes történetekbe. Novellás kötet, sok rövidke történettel. Már vannak kedvenceim,de egy teljes posztot szánok neki.
A harmadik pedig Freud egyik leghíresebb munkássága, ha lehet így fogalmazni, a Három értekezés a szexualitásról. Érdekes dolgokat ír, teljesen emészthető formában, még laikusok számára is. Mindig szerettem a pszichológiát, így nekem öröm ilyesmit olvasni.




Kedvenc pillanat - Egy amerikai író megkeresett, hogy olvassam el a könyvét. Persze, visszajelzést és véleményt kér cserébe, de ez számomra akkor is hatalmas dolog, hogy egyáltalán megkeresett.
Ás a másik kedvencem még nagyon friss. Végre bemutathattam a nyelvvizsga bizonyítványomat az egyetemen, s így hamarosan a kezembe vehetem a diplomámat. Furcsán megnyugtató érzés.

Nektek mik voltak a kedvenceitek májusban?

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!