TESZT° Avon Stardust - Crystalized Pink

Halihó lányok!


Még mindig tart a homoklakk őrület, ennek okán az Avon is előállt a saját kollekciójával. Engedd a kíváncsiságomnak és rendeltem egyet közülük.


Az üvegcse nagyon egyedi, gyémánt alakú. Nekem tetszik. 12 ml lakkot rejt, ami egész sok, viszont ha figyelembe vesszük, hogy a homoklakkok gyorsabban fogynak, akkor pont elegendő. Az ecsete egyenesre vágott, közepesen hosszú.
Viszont rájöttem, hogy valószínűleg rossz matricát ragasztottak a lakk aljára, ugyanis én a Silver Crystals (a legutolsó a felső képen) nevezetű sötétszürke lakkot rendeltem, helyette pedig a halovány lilás rózsaszín Crystalized Pinket kaptam a Silver Crystals dobozában és matricájával. Igazából nem gond, ez is tetszik, csak én nem ezt vártam.


A körmeimen egy közepesen vastag rétegben látható. Hosszú körmöknél szerintem kell a két réteg belőle. Szerencsére könnyen kezelhető, a csillámok sem állnak ki nagyon és nem is kell igazgatni őket. Gyorsan szárad, mint a legtöbb hasonló lakk.




Szerencsére a minőségére sem lehet panasz, 3 nap után kopás nélkül mostam le. Szerencsére könnyen lejött.
Igazából pont e között a két szín között vacilláltam, szóval nem bánom, hogy végül ezt kaptam. De azért lehet, hogy megrendelem a másikat is. Hiszen egy lánynak szüksége van sötétszürke homoklakkra, nem??

Ti jártatok már így? Hogy álltok az Avon lakkjaival?

puszi, Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Hűha, azt hiszem be fogom szerezni egy pár színét. Amúgy szemeztem velük, de a karácsonyi ajándékok miatt félretettem magam... Oh ha tudtam volna..! *.*

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!