SZEMÉLYES° Karácsonyi TAG

Halihó lányok!


Reginánál találtuk ezt a TAG-et és már más blogokon is olvastunk néhányat, így végül mi is eldöntöttük, hogy kitöltjük. 


1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Mesy - Csomagolópapír. Nem nagyon szeretem az ajándéktáskákat, úgy túl könnyű kibontani. Szeretem a csomagolás izgalmát.

Dett - Egyértelműen csomagolópapír. Annyira szeretem az ajándék bontás pillanatát, olyankor eszembejut milyen volt, amikor kisebb voltam.

2. Igazi fa vagy műfenyő?
Mesy - Kövezzenek meg a természetvédők, de igazi fa. Viszont tavaly töves fenyőnk volt, amit kiültettünk az udvarra. Szeretem az igazi fenyőillatot.

Detti - Vannak már nagyon szép műfenyők is, de én mindig is az igazi fenyő híve voltam. Karácsonyiasabb érzést kelt. Egyébként ebben az évben mindkettőben részem van. :D

3. Mikor díszíted fel a fát?
Mesy - Régen mindig 24-én díszítettünk, de már vagy 2 éve 23-án díszítünk. Nem bírjuk ki azt az egy napot.^^ 

Detti - Igaza van Mesynek, az utóbbi időbe 23.án díszítettünk, de most újra 24.én fogunk, mert én is díszíteni akarok :D

4. Mikor bontod le a fát?
Mesy - Változó. Attól függ, hogy milyen gyorsan hull le a tűlevele. 

Detti - Januárban már általában leszoktuks szedni.

5. Szereted a tojáslikőrt?
Mesy - Eddig kétszer kóstoltam, az első nem volt rossz, a másodiknak főtt tojás íze volt. Brrr.

Detti - Egyszer kóstoltam és nem nyerte el a tetszésem. Ahhogy Mesy írta Brrr.....

6. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Mesy - Anya és apa. Gyerekkorunkban mindig valami hülye kis apróságot, felesleges dolgot vettünk nekik. Még a mai napig nem tudom, hogy mire vágynak.

Detti - Anyának, apának és a barátomnak. Soha nem tudom eldönteni mi lenne igazán jó. Barátomnak azért nehéz, mert ő nem szokta semmire azt mondani, hogy "de jó lenne, ha lenne egy ilyenem..".

7. Kedvenc karácsonyi film?
Mesy - Nincs egy kedvencem, de szeretem a Holiday-t és a Bridget Jones naplóját megnézni ilyenkor. Ja és a Grincs.

Detti - Nagyon szeretem ilyenkor megnézni a Karácsonyi éneket, az Igazából szerelmet és a Reszkessetek betörőket. De már hetekkel karácsony előtt nézegetek karácsonyi filmeket, ha unatkozom. Szinte egész decemberben ilyeneket nézek.

8. Mikor kezdesz vásárolni?
Mesy - November elején már elkezdek nézelődni, gondolkodni, de általában december elejétől egészen karácsonyig. Változó gyorsaságban találom meg a tökéletes ajándékot.

Detti - December elején. De volt már hogy utolsónap sikerült beszerezni a dolgokat. :D

9. Kedvenc karácsonyi étel?
Mesy - Mákos bejgli. Szaloncukor. Pont.

Detti - Anya ilyenkor mindig készít majonézes kukoricát, azt imádom. Ja és a mézeskalácsot is nagyon szeretem.

10. Kedvenc karácsonyi dal?
Mesy - Idén ez a kedvencem:


Detti - Két kedvenc karácsonyi dalom is van.
1. Csondor Kata - Add tovább

 2. Wham! - Last Christmas

11. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
Mesy - Szenteste vacsora után. Ez a családi hagyomány.

Detti - Ahhogy Mesy is írta szent este, sajnos vacsi után. Soha nem bírom kivárni.

12. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?
Mesy - Valószínűleg forrócsokit vagy tejeskávét.

Detti - Nagyon habos forrócsokit vagy cappuccinot.

13. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésénél?
Mesy - Arany-piros vagy kék-ezüst. Minden évben változik.

Detti - Igen minden évben ez a két variáció van, de néha az ezüstöt keverjük fehérrel.

14. Karácsonyi divat. Hogy néz ez ki nálad?
Mesy - Attól függ, hogy megyünk e rokonokhoz vagy sem. Otthon laza, kényelmes ruhában vagyok. Viszont ha elmegyünk, akkor kicsípem magam, általában kötött ruha és magassarkú csizma párosításra szavazok.

Detti - Én is kötött ruhát veszek fel vagy valamilyen kötött hosszú felsőt cicanadrággal.

15. Milyen legyen az idei karácsonyod?
Mesy - Nem is tudom, jó lenne, ha mindenki haza tudna jönni, de sajnos nem így van. És persze ez az első karácsonyom, mint feleség. Szeretném ha nyugis lenne és mindenki örülne az ajándéknak is.

Detti - Hát szeretném ha mindenki örülne mindennek meg persze hogy mindenki együtt legyen. Egy kicsit pihenjünk, beszélgessünk.

Ennyi lett volna a Karácsonyi TAG-unk.
Reméljük tetszett.

Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!