KÖRÖM° Mani-acs - Galaxis

Halihó lányok!



Ismét jelentkezünk, ezúttal egy igazán közkedvelt témát adott nekünk a sors kereke, mégpedig a galaxist.

Nagyon szeretem ezt a mintát, hiszen soha nem sikerül egyformán, mindig egyedi és megismételhetetlen alkotások születnek.
Én most vegyítettem egy másik kedvenc technikámmal, a saran wrappal, remélem, hogy így is tetszeni fog nektek. Szerintem kifejezetten jól sikerült, szeretem nézegetni a körmeimet.




Ne felejtsétek el megnézni a többiek alkotásait sem:

puszi, Mesy

Megosztás:

5 megjegyzés

  1. Jaj, nagyon jó lett, és milyen szép kis Tejútrendszert csináltál :) Én sajnos a sajátomat nem tudtam ilyen ügyesen lefotózni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Szerintem a tiéd is jól sikerült :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!