ÉLET° Karácsonyra fel! - Visszaszámlálás 4-5.hét

Halihó lányok!


A múlt hetem nem telt túl karácsonyosan, a mostani se nagyon, de azért egy kicsit jobb volt. Az ajándékok közül már sok minden be van szerezve, van amit én készítettem. Hihetetlen, hogy már advent második vasárnapja van, rohanunk az év vége felé, bizony!

 Igyál házi forralt bort
Ma sikerült a szezon első forralt borát elkészíteni és elfogyasztani. Bevallom, inkább sörös vagyok, de a forralt bort szeretem. Na meg a házi bort, az valami isteni.

 Csomagolj be néhány ajándékot
Mivel még nincs minden a közelemben, nem tudom őket becsomagolni, de amit már korábban vettem, vagy megérkezett, azt már sikerült. Szeretnék majd egy posztot is készíteni az idei ajándékcsomagolásról. 

 Tervezd meg a karácsonyi menüt
Anyával már majdnem teljesen átbeszéltük, hogy mit fogunk sütni főzni. Idén a hagyományosabb menüt részesítjük előnyben. Lesz csabai karaj, sült hal, majonézes kukorica, diótorta, bejgli és mézes. Ezen kívül még egy két finomság biztos lesz, de azok még nem lettek lefixálva.

 Ne foglalkozz a diétával, esti nasipartyra fel!
Tudjátok, Mikulás, sok finomság, simán becsúszik a több csoki, főleg este filmnézés közben. Erről nem is mondanék többet.


+1
Karácsonyi és igazán gyönyörű, főleg japánul. De megtalálható angolul, sőt koreaiul is. Nekem az eredeti tetszik a legjobban.

puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!