SZEMÉLYES° 30 napos kihívás - III.rész

Halihó lányok!


Elhoztuk nektek a 30 napos kihívás utolsó adagját, olvassatok tovább és meglátjátok, ma mire válaszoltunk.


21. A kedvenc tv-show-d.
Mesy: Pfff... Amikor még néztem TV-t(ma már nem nagyon teszem), akkor a Comedy Central-t néztem. Tehát, Shouth Park, Family Guy és HIMYM.
Detti: Nem nézek tv-show-kat..

22. Hogyan változtál meg az elmúlt két évben?
Mesy: Hmm, jó kérdés. A legfontosabb, hogy férjhez mentem. Aztán a suli utáni pangó munkanélküliség után végre dolgozni kezdtem, de annyira megromlott az egész, hogy fél év után otthagytam, ezzel most ismét a szerencsétlen korszakomban vagyok, ugyanis már hosszú ideje nem találok munkát. Másrészt viszont a kivárás is fontos tényező, mert már fél éve próbálunk Pestre költözni, de egyszerűen ilyen árak mellett lehetetlen. Szóval kissé ideges, nyomott, bár még így is pozitívabb vagyok, mint sejtettem, hogy leszek. De remélem 2016 változást hoz majd.
Detti: Több mint két éve már, hogy felköltöztem Pestre a suli miatt, szóval elég sokban változhattam azóta. Szerintem sokkal felelősségteljesebb, magabiztosabb és céltudatosabb lettem. Amikor feljöttem nem voltam semmibe se biztos, nem tudtam mit fogok itt kezdeni magammal. Amióta itt vagyok, letisztázódtak bennem a dolgok, van egy kis sejtelmem arról hogy mit is szeretnék csinálni az elkövetkezendő pár évben. Mivel lassan befejezem az iskolát. szerintem ezután jön majd még csak a java. Remélem ennél csak jobb lesz a 2016-os évem :)

23. Keress fotókat arról az 5 híres férfiról, akik tetszenek.
Mesy: Mivel úgy gondolom, hogy valós személyeket kellene itt megmutatnom és nem anime, manga és könyvkaraktereket, ezért kissé nehéz, de megoldom. Igazából egészen eddig a kérdésig nem is nagyon gondolkodtam ezen, de végül még többet is sikerült találnom, mint öt(nem meglepően a többség ázsiai), de leredukáltam.

TaeYang/Johnny Depp/Wes Bentley/Satoshi/Daniel Henney
Detti: Nem fűzök hozzá semmit, nekem ők tetszenek.

Jason Statham/Joe anganiello/Chris Hemsworth/Robert Downey Jr./Ryan Reynolds

24. Mi a kedvenc filmed, és mit gondolsz róla?
Mesy: Sok kedvencem van, nem tudok egyet választani, lehetetlen. 
Detti: Jelenleg a Felhőatlasz a kedvencem, sokat mondó. El lehet rajta gondolkodni van mély mondani valója és szerintem egy csodás film lett belőle.
25. Írj arról, aki elbűvöl téged – és írd meg, miért.
Mesy: Elbűvöl... érdekes kifejezés. Nem hiszem, hogy találkoztam volna ilyen emberrel eddig. De ha fogok, majd megírom, ígérem.
Detti: Ezt nem tudom így értelmezni, nekem ilyen nincs. A párom egyértelműen, de rajta kívül nincs senki. Erre mit lehet írni?

26. Milyen típusú emberek vonzanak?
Mesy: A vicces, kicsit őrült alakok. A konformitás unalmas ketrec, amiből ki kell törni. Akiben látom, hogy megvan az a cseppnyi őrültség, azt biztosan szeretném megismerni.
Detti: A magabiztos, erős akaratú határozott férfiak vonzanak. Nem szeretem ha valaki olyan mint egy szürke kisegér, ha férfi akkor legyen férfi és megtudjon nevettetni ennyi az elvárásom.  Most az őszinteséget meg a tiszteletet nem is említem, az minden embernél alap szerintem. Azokról tudnék regényt írni akiket nem tudok elviselni..

27. Írj a problémádról.
Mesy: Inkább nem.
Detti: Én erről nem szeretek beszélni se, nem hogy írni. Valószínűleg ezért nem ilyen blogot vezetek. Szóval én ezt passzolom.

28. Írj arról, ami hiányzik az életedből.
Mesy: A munka. Csak ennyi hiányzik.
Detti: Jelenleg a munkán, biztos kereseten kívül nem sok minden :D A családom minden tagja egészséges és én is, van szerelmem akivel tervezzük a közös jövőt, van egy út amit kijelöltem magamnak és jelenleg jól haladok rajta. Gyereket még nem szeretnék, ezért nem érzem a hiányát sem. Egy dolog hiányzik egy biztos alap, amire építhetek és amivel elindíthatom a jövőmet.

29. Mik a céljaid a következő 30 napra?
Mesy: Szeretném, ha a kiszemelt albérlet összejönne és végre elköltözhetnék, aztán szeretnék végre megindulni valahová ebből a stagnálásból.
Detti: Szeretnék remek vizsgákat írni, arra nyugodtan felkészülni és januárban már szeretném lefixálni biztosra a gyakorlati helyemet is. Nagyon nagy célokat nem tűzök ki, egy hónap az akkor is csak egy hónap.

30. A legjobb és legrosszabb momentumok ebben a  hónapban.
Mesy: Mivel még csak 2-a van, nem tudok sok mindent mondani. :D Az elmúlt hónap legjobbja mindenképp a karácsony volt, hisz itthon volt a család, rengeteget kacagtunk és ettünk. Legrosszabb nem is nagyon volt.
Detti: Nincsen olyan drasztikus legrosszabb momentum, ha volt is amit annak gondoltam, valószínűleg nem olyan fontos hiszen már el is felejtkeztem róla. Legjobbnak egyértelműen azt tudom kiemelni, hogy az év utolsó 3 napján sikerült átköltöznünk az új albérletbe és azt is legjobbnak tartom, hogy a család együtt tudott karácsonyozni, mindenki itt volt és minden szuperül sikerült.

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!