AJÁNLÓ°- Frissen kezdett sorozatok..

Halihó lányok!

Mostanában elhanyagoltam a sorozataimat és arra gondoltam bele kezdek pár számomra újba. Természetesen folytatom a régi sorozatokat is, de mellettük úgy éreztem kell pár friss sztori, pár új ember aki miatt izgulhatok a monitor előtt. Így körülbelül 14 sorozatot nézek nagyjából egyszerre. :D Na mindegy, ne térjünk ki erre inkább megmutatom nektek milyen csodákra akadtam.

The 100 - Százak


Ez a poszt apokaliptikus sci-fi valami szuperre sikeredett. Nem is értem, hogy én eddig hogy nem akadtam rá erre a sorozatra hiszen minden megvan benne, ami miatt az ember lánya ezt meg szeretné nézni. Úgy nyilatkozom róla, hogy még csak az első évadot láttam, és már a 3. évad kezdődik a hónapban szóval tőlem csak az elejéről fogtok értesülni.

Két szálon fut a történet először is megismerhetünk egy Ark (Bárka, mikor hogy nevezik) nevezetű űrállomást, ahol a nagy földi háború után életben maradhattak az emberek. Ott élnek már több mint 100 éve (nem, nem ezért 100 a neve), de sajnos lassan elfogy az oxigén és a készleteknek is hiányában vannak. Vagyok a főnökök elkezdenek gondolkodni, mit is tehetnének, ezután jön a nagy ötlet, hogy küldjenek le 100 embert (fiatalkorú bűnözőt..) a Földre, hogy megnézzék élhető e. Nagyon komoly rendszert állítottak fel maguknak, lényegében a legkisebb hibáért is halálbüntetés jár, fiatalkorúnak pedig bezárás. Szóval az egyik szálon a fent maradt felnőttek életét mutatja be az évad, hogy mi lesz velük, le tudnak e jönni a 100 után vagy fent meghalnak az Ark-on...
A másik szálon a ledobott 100 fiatal napjait tekinthetjük meg, ami nem is sikerül olyan nyugodtra és kellemesre, mint azt ők gondolják. Rossz helyre sikerült érkezniük és minden rendszerük meghibásodott. Nincs élelmük, nincs kommunikációjuk és a legtöbb fiatalt ez nem is érdekli. Egyedül maradtak és nem tudják mi tévők legyenek. Hogy hogy alakul a sorsuk, azt mutatja be nekünk az első évad. 

Nem csalódtam benne, örülök hogy elkezdtem nézni. Sok érdekes, izgalmas pillanat volt benne és szerintem még lesz is. Persze lehet kritizálni a tini klisék és a bugyuta gondolkodásmód miatt a sorozatot, mint ahogy mások is már megtették, de én nem fogom hiszen ez egy ajánló. Nekem tetszett, lessétek meg az előzetest, hátha nektek is megtetszik. The 100 előzetes 

Shannara - A jövő krónikája


Több ezer évvel az emberiség veszte után, Négyföld-re halálos veszély leselkedik. A világ maradékának sorsa három, nem hétköznapi fiataltól függ: az elf hercegnőtől, ai a palotán túli világról ábrándozik, a gyönyörű, fékezhetetlen, eszes romanó lánytól, és a félelf fiútól, akinek sejtelme sincs róla, hogy ereiben nagy elődök vére folyik, mely kijelöli végzetét. 
Évezredekkel civilizációnk pusztulása után bolygónk - amit ekkor már Négyföld-ként ismerünk - az emberek mellett trollok, gnómok és elfek lakják. Utóbbiak közé tartozik a Shanarra-család, akik felmenőik révén olyan természetfeletti képességek birtokosai, amelyek segítségével döntően befolyásolhatják a világ alakulását, A világét, amit most rég feledésbe merült, sötét erők fenyegetnek. A gonosz ellen Amberle, az elf hercegnő, a Shanarra-család utolsó leszármazottja: a félig ember félig elf Will és Eretria, a bandita. 
Három egymástól gyökeresen eltérő személyiség fog össze. Küldetésük, hogy megmentsék a világot, ám eközben saját félelmeikkel is meg kell küzdeniük. 

Még csak az első részt láttam, de igazán ígéretes sorozatnak tűnik. Régen volt már ilyen erősen fantasy témájú sorozat, úgyhogy örülök neki, hogy ez is beköszöntött és ráadásul a Viasat3 jóvoltából magyarul is lehet nézni. :) Shannara - A jövő krónikája előzetes 

Shadowhunters - Árnyvadászok


Amikor a tizennyolc éves Clary Fray elindul a Pandemonium nevű New York-i klubba, aligha számít rá, hogy egy gyilkosság tanúja lesz – amit ráadásul három, különös tetoválásokkal borított és bizarr fegyverekkel hadonászó tinédzser követ el. A holttest aztán eltűnik a semmiben. Nehéz kihívni a rendőrséget, ha a gyilkosok mindenki más számára láthatatlanok, és semmi – még egy vércsepp sem – bizonyítja, hogy egy fiú meghalt. De fiú volt-e az áldozat egyáltalán? 
Így találkozik Clary először az Árnyvadászokkal, akik azért küzdenek, hogy megszabadítsák a földet a démonoktól. Közülük való az angyali külseje ellenére igazi bunkó módjára viselkedő Jace is. Clary egyetlen nappal később, akarata ellenére már bele is csöppen Jace világába: édesanyja eltűnik, őt magát pedig megtámadja egy démon. De miért érdekelne egy démont két olyan hétköznapi mondi, mint Clary és az édesanyja? És hogyan tett szert Clary egyszer csak a Látásra? Az Árnyvadászok tudni szeretnék… 
Cassandra Clare lendületes, sziporkázó és végtelenül lebilincselő regénye szórakoztató, vad utazásra viszi az olvasókat, akik azt fogják kívánni, bárcsak sose érnének az út végére. 

Sajnos még nem jött ki a sorozat, de már annyira várom, hogy muszáj ezt is beillesztenem a sorba. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ez milyenre sikerül majd. Remélem annyi mindent fognak tudni bele tenni, hogy nem is tudjuk majd hova kapjuk a fejünket. Nagyon sokat utána olvastam már amikor az első hírek megjelentek róla, hogy sorozat lesz belőle. Szerintem sokkal jobban meglehet oldani sorozatba mint könyvbe és már maguk a szereplők jobban néznek ki és könyvhűbbek, mint a filmbeli szereplők.

Úgy tudom minden rész egy órás lesz és az első évadba 13 részt terveznek. Amint megnézem az első részt már jövök is és ujjongok nektek! Árnyvadászok előzetes 

Gotham 


Ez a sorozat amolyan előzményként szolgál, a Batman filmek elődjeként lehet rá tekinteni, hiszen a csodálatos Bruce Wayne gyermekkorában játszódik, amikor megölik a szüleit. Vagyis előre leszögezem, hogy ez nem Batmenről fog szólni , hanem inkább a Gotham-i rossz fiúkról. 
James Gordon fiatal rendőr életén át láthatjuk meg a csodálatos, sötét Gotham-et, de mellette felsorakozik természetesen a DC rosszfiúk krémje, többek között Macskanő, Pingvin, Méregcsók, Rébusz és egy kis idő múlva még Jokerrel is megismerkedhetünk. Megtudjuk miért lettek rosszak vagy éppen miért lettek nagyon rosszak...

Igazán sötétre sikeredett a sorozat, amit én nem bánok, bár tény hogy hozzá kell szoknia az embernek. Nem életem legjobb sorozata, a szereplők sem valami maradandók, de azért én nem adom fel, kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle a végén. Gotham előzetes

Defiance - Az ellenállás városa


A sorozat egy alternatív jövőt mutat be nekünk, amikor idegen lények megtámadják a földet, és terra-formálják. A történet kezdés a háború után zajlik. Főhőseink Nolan és az örökbe fogadott földönkívüli (irathien) lánya Irisa történetét láthatjuk, ami később egy egész város történetével és  végül pedig a földön zajlott eseményekkel egybeolvad, de különböző szálakon fut tovább. Mindig újabb és újabb dolgok derülnek ki a történet során és az ember sokszor fogja megkérdezni magától, hogy ez mégis miért történt? hogy került ide? mi történik most? (ennek én kifejezetten örülök, ennek van értelme..) 

Úgy tudom, hogy ez az egyik legdrágább sorozat az utóbbi időben és mit ad isten harmadik évaddal annyi is az egésznek. Sajnos elkaszálták, pedig ilyen stílusú, merész sci-fi sorozatot én még szerintem nem is néztem. Nem tudom tudjátok e, de van belőle egy multi játék is, ez alapján készült a sorozat, de mégsem egyezik teljesen. Ha tetszett a leírás nézzétek meg az előzetest és utána kezdjetek bele ti is a sorozatba. Defiance előzetes

Remélem tetszettek az új sorozatok, ha igen akkor hajrá kezdjetek neki ti is!
Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!