KÖRÖM° Addicts challenge - 4. Nail polish

Halihó lányok!


Késve ugyan, de mi is megcsináltuk. A negyedik téma nagyon találó és nem hiszem, hogy nagyot tévedünk, ha azt mondjuk, hogy az ebben a kihívásban résztvevő lányok mindegyike mániákusan szereti a körömlakkokat. (Ha tévednénk, szóljatok) 

Mesy
Hú, nagyon megszenvedtem ezzel a kihívással. Háromszor kezdtem neki, de még mindig nem lett olyan, mint amilyet elképzeltem. Végül a harmadik, legegyszerűbb maradt meg.
Sokat nem fűznék hozzá, teljesen kiégett aggyal ennyit tudtam összehozni. Eléggé minimalista lett a design, bár szerintem ezt jól egyensúlyozza a holo lakk.



Felhasznált lakkok:
Rimmel Nail nurse Nail base&Top coat
Rimmel Rita Ora - Glastonberry
Moyra Holographic - Infinity
Catrice - Black To The Routes

Detti
Nem tudom, nekem nem jutott eszembe, hogy körömlakkot fessek a körmömre ennél a kihívásnál. Pedig elég egyértelmű lett volna. Végül egy általam kitalált random manikűr lett belőle. Nem a legszebb, nem a legjobb, de a kihívásra szerintem megfelel.


Felhasznált lakkok:
Essence the gel - 13 forgive me
Golden Rose matte velvet - 113
Flormar neon colors nail enamel - N010
Flormar nail enamel - 313


Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!