KÖRÖM° Addicts challenge - 3. Cupcakes

Halihó lányok!


A mai téma a cuki kis muffinkákról szól, imádjuk a muffint sütni is és enni is, bár mi nem krémmel szoktuk csinálni úgyhogy nem teljesen ugyan ez.
Mesy

Eredetileg azt terveztem, hogy sütivel a kezemben fogom fotózni, de ez elmarad. Egyébként tényleg szeretem ezt a sütit, de a körömre még soha nem kellett festenem. És amúgy is távol állnak tőlem (főleg mostanában) a nagyon aranyos, cuki dolgok. Éppen ezért nem is komplikáltam túl, egy csokihabos csokis muffint festettem fel a körmömre. 




Felhasznál lakkok:
Rimmel Nail nurse Nail base&Top coat
Avon - Drive in Beige
Moyra No.59
Catrice - Black To The Routes
Rimmel Rita Ora - Glastonberry

Detti


Ugye ebben a kihívásban elég sok cukiság faktor van, ezért arra gondoltam, hogy ha már alkalmam nyílt rá meghagyom a fekete alapot az előző feladatból és így mégse lesz annyira rózsaszínen cuki ez a cupcakes manikűr. Végülis úgy döntöttem, hogy minden körmömön lesz egy süti, csak más csillogó kosárkában fogom őket szerepeltetni. Nem valami extra, de cukinak cuki!




Felhasznált lakkok:
Essence sealing - top coat
Flormar nail enamel - 313 Black Minimalism
Lovely Baltic sand - Nr 7
Golden Rose matte velvet - 104
RL de young Spirit of India - 02 holo spirit
Moyra - 95
Lovely . matt white
Avon nailwear pro+ - orange sun

Reméljük tetszettek a manikűrök. Ti szeretitek a Cupcake-t?


Mesy és Detti

Megosztás:

4 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!