KÖRÖM° Mani-acs - Monokróm manikűr

Halihó lányok!


Ismét alkot a csapat, ezúttal ismét egy művészettel kapcsolatos téma került sorra. Éljen a monokróm festészet!

De előbb, csak hogy mindenki tisztában legyen a monokróm festészet fogalmával, itt egy kis gyorstalpaló:
Monokróm festészet: A szó eredete görög: „monosz” = egyforma, egyetlen és „khróma” = szín. A festészetben egyetlen színnel vagy annak árnyalataival készült képet jelent. Tudatos megjelenése a képzőművészetben az absztrakt művészet megjelenéséhez köthető, ebből a körből kerültek ki az első monokróm festmények, Malevics, Yves Klein munkái.
Malevics: Fekete négyzet
Én a szürkét választottam alapszínnek. Szerintem egyáltalán nem unalmas, sőt az utóbbi években a fekete mellett ez lett a másik kedvenc színem, ha ruhákról van szó. Három árnyalatot, három finisht használtam fel, így játszva egy kicsit az összhanggal.
Egyáltalán nem bonyolult manikűr, viszont nagyon szerettem viselni.





És ha már monokróm, akkor egy ugyanilyen című számot is hoztam nektek, biztos ami biztos.


Ha kíváncsiak vagytok a többiek monokróm manikűrjére, akkor csekkoljátok le őket:

Mesy

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. De jól néz ki! Tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a színválasztás, jó volt látni, hogy elrugaszkodtál a fekete-fehér példától :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Na igen, direkt nem akartam. Mellesleg a férjem művész, és felvilágosított, hogy a feketének nincsenek árnyalatai, az csak fekete és kész :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!