TESZT° Rimmel Rita Ora - Glastonberry

Halihó lányok!



Detti nemrég rendelt magának az Avonból egy gyönyörű korall színű lakkot. Nagyon megtetszett nekem is, így amikor ezt a Rimmel darabot megláttam a Rossmannban, tudtam, hogy mindenképpen haza kell velem jönnie.

Külsőre ugyanolyan, mint a többi Rimmel lakk, személy szerint nekem tetszenek ezek az üvegek. A korábbi Rita Ora kollekciótól eltérően ezen most virágmotívum van. 
A ecsete az a széles lapos fajta, amivel szépen lehet dolgozni, de a kisujjamra már túl széles. Ennek ellenére szeretem.


A színe valami elképesztő! Élénk, korallos rózsaszín, ami napfényben annyira rikít, hogy szinte bántja a szemet, árnyékban pedig kicsit narancsos árnyalatú. Igazi tavaszi-nyári vérpezsdítő! Mindenféle csillámtól mentes, csodás krém finishű csoda.

A körmeimen egy közepes rétegben szerepel. Szerintem rövid körmökre ennyi épp elég, hosszúra lehet, hogy kell a két réteg is. Könnyen terül és relatíve gyorsan szárad.




3-4 napot simán bír kopás nélkül. Ez is azon lakkok kis csoportjába tartozik, amiket kétszer kentem fel egymás után. Amikor elkezdett kopni, letöröltem és már kentem is fel újra. 
A nyár folyamán még biztosan rengeteget fogom használni, mert egyszerűen imádom. 

Nektek megvan valamelyik új kollekciós Rita Ora lakk? Mit gondoltok róluk?

Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Először én is ezt az árnyalatot vettem meg az első JOY-nap ebédszünetében, egy próbalakkozást követően délután visszamentem és még hármat megvettem. Mondjuk a tartósság és minőség kimagasló ezt tudtam eddig is, de féláron ezeket az igazán nyári színeket vétek lett volna ott hagyni :)) A Glastonberry-ben az tetszik hogy mindig mást mutat: élőben, a te képeiden és az általam készítetteken is. Nemrég mutattam őket a blogon, ha nem tudnám hogy ugyanarról az árnyalatról beszélünk.... :D

    http://bizsumania.blogspot.hu/2015/05/teszt-szinkavalkad-rimmel-modra.html

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!