TESZT° Avon Gel Finish - Wine and dine me

Halihó lányok!



Egy ideje érik már ez a poszt, de ez idő alatt már többször is használtam ezt a lakkot és bevallom, imádom!

Ez az első lakkom a Gel finish szériából, de kinéztem még néhány ígéretes árnyalatot. 
A külseje ugyanolyan, mnit a többi Avon lakké, nem is érdemel több szót. Az ecsete rövid, egyenesre vágott, könnyű használni.


A színe igazán csodás, a vörösbor és az alvadt vér keveréke. Egyszerűen gyönyörű, igazi vámpíros lakk. Pont az esetem. 
A körmeimen két rétegben használtam, az első réteg kicsit foltos lett. Könnyű felvinni és eloszlatni is. A száradása nem a leggyorsabb, olyan átlagos. Gyönyörű fényesre szárad, nem hiába a Gel finish elnevezés. 





3-4 napig szépen bírja, de sok körömlakk-károsító tevékenység hatására a körömvégek hajlamosak megkopni. Lemosni könnyű és nem fogja be sem a körmöket sem a bőrt.

Már az elején lelőttem, hogy imádom, de ezt most meg is erősítem. A színe fantasztikus, az állaga és a fedése jó és a tartósságára sem lehet panasz, hiszen 3-4 nap alatt amúgy is megunom a manikűröket. 

Ti mit gondoltok az Avon Gel lakkjairól?

puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!