TESZT° Balea krémes arcradír aloe verával

Halihó lányok!



Pár hónappal ezelőtt került a kosaramba ez az arcradír. Tetszett a leírása és az ára sem volt vészes, így úgy döntöttem, hogy mivel amúgy is szükségem van egy arcradírra, teszek vele egy próbát.


A csomagolás nem igazán mérvadó számomra, a lényeg az, amit tartalmaz. A hátulja átlátszó, így szépen látszik, hogy mennyi van még benne. A tubus 75 ml-es, ami nem tűnik olyan soknak, de nekem heti egyszeri használat mellett is alig fogyott még belőle. A kupak könnyen nyílik és zár, ami nagy pozitívum, mert általában a körmeim kerülnek ki vesztesen a ragaszkodó kupakokkal való harcból.

A csomagoláson ez áll: Finomítja a bőrtónust és hidratál. Az aloe verát, alga kivonatot és phito-lipid, valamint hidratáló hatóanyagokat tartalmazó receptúra védi a bőrt a kiszáradástól. Az ezüst összetevő segít megelőzni a bőrproblémák kialakulását. A lávakő apró ásványi szemcséi eltávolítják az elhalt hámsejteket.


Sárgás színű, közepesen krémes krém, ami bőven tartalmaz szemcséket. Az illata érdekes, de nem zavaró, nem tudom mihez hasonlítani. Könnyű eloszlatni, de vigyázni kell a masszírozásnál, mert eléggé tud karcolni. Én csak finoman szoktam egy-két körkörös mozdulatot végezni, aztán óvatosan lemosom langyos vízzel. A zuhanyozás végén szoktam alkalmazni, hetente egyszer. 

A bőröm kezd egyre érzékenyebb lenni (korral jár), de szerencsére nem tapasztaltam semmi allergiás reakciót vagy más kiütést, bőrpírt. Az arcom puha és friss érzetű minden használat után, nem érzem szükségét plusz hidratálásnak, csak a szokásos gélkrémet kenem fel. Néha a dekoltázsomon is szoktam használni, de ott ritkábban, mint az arcomon. 
Egyébként az összetevőlistája is egészen szép, Krémmánián meg tudjátok lesni(ITT).
Nekem nagyon bevált, most már csak egy jó testradírra lenne szükségem a luffa szivacsom mellé. 

Ti mit használtok? Van valami bevált radírotok?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!