TESZT° Essence - Blue bubble di blue

Halihó lányok!


Ma egy régi-új szerzeményről írok nektek. Még akkor vettem, amikor a DM-ek polcain megjelent az új kollekció. Nem tudtam dönteni, hogy melyik is legyen a szerencsés, ezért Norbit kértem meg., ő pedig egyből erre mutatott.

Nekem nem nagyon volt gondom a régebbi Essence lakkokkal sem, talán sikerült mindig a jobbakat kifognom, nem tudom. 
A külseje maradt ugyanaz, kivéve a feliratot. Az ecset formáját is meghagyták, széles és lapos, ami a legtöbb körmömhöz kifejezetten rendben is van, de a kisujjamnál még mindig széles. Ennyit a kicsi, vékony kezekről. 


A színe a tökéletes babakék. Nme túl sötét, nem túl világos, nincsen benne zöldes árnyalat. Nincsenek benne csillámok, tökéletes krém finishű lakk. A neve nagyon aranyos, igazán jól sikerült ötletbörze folyt náluk. Nem sokszor jön meg a kedvem egy ilyen lakkhoz, de ha kombinálom valami mással, vagy nyomdázok rá, akkor nagyon jól mutat. Ráadásul hiába van nyár, én még mindig a sötétebb színekhez nyúlok. Talán az agyam még nem állt át teljesen.
 
A körmeimen két rétegben látható. A száradási ideje átlagos és szép fényesre is szárad, nem hiába a gel lakk hatás. A kopása is átlagos, három nap után mostam le, amikor először viseltem.



Viszont nem is olyan régen készítettem vele egy kicsit kreatívabb manikűrt. Az Essence Blue bubble di blue volt az alap, erre került legyezőecsettel az Essence Absolutely blue, az Essence Hello spring! és a Springfield Indigo. Nagyon élveztem elkészíteni és hordani is. Szerintem gyakrabban fogom ezt a technikát alkalmazni. 



Összességében nagyon szép szín és a minősége is egészen elfogadható. Talán egy-két színt még beszerzek az új kollekcióból a későbbiekben.

Nektek hogy váltak be az új Essence lakkok? Szeretitek őket?

Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!