{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Idegesítő szokások

Halihó lányok!


Újabb VKP-val érkeztünk. Az új téma idegesítő szokások. Biztos mindenkinek vannak rigolyái, de az már korántsem olyan biztos, hogy mindenki tud róluk vagy bevallja magának. Lássuk mi mivel tudunk szolgálni.

Detti

Elég sokat gondolkodtam ezen a témán is, úgy látszik nem vagyok jó az ilyen dolgokban. :D Nem igazán tudom nekem milyen idegesítő szokásaim vannak, de szerintem van egy pár.
 - Szokásom volt régen a nyávogás és a sírás is. Tipikus lány gyerek voltam, hát na ilyennek is kell lenni valakinek. Erről is leszoktam már szerencsére, na jó néha elő jön még a nyávogás, de szigorúan csak négy fal közt.
 - Barátom szerint nagyon idegesítő az a szokásom is, hogy soha nem tudok dönteni semmiben. Mindig inkább rá hagyom a döntést. Úgy gondolom jobb mindig, ha nem én döntök hanem valaki már.
 - Idegesítő szokásom még az is, hogy sokat panaszkodom. Nem szeretem magam és ennek mindig minden körülmények között hangot is adok.
Most nem jut más eszembe, de biztosan sok ilyen szokásom van még.

Mesy


Erről Norbi tudna sokat írni, de most felidézek néhányat, ami szerintem idegesítő bennem:
- Ha felteszek egy kérdést, akkor addig piszkálom az illetőt, amíg nem adja meg a választ. Ez veszekedés közben halmozódik természetesen.
- Általában kávét reggelizek. Ez sokakat bosszant, mert nem túl egészséges, de nem tudok leszokni róla.
- Néha hisztizni szoktam, ami nagyon idegesítő, bár nem nekem. 
- Válogatós vagyok. Főleg a húsok, a tészták és a felvágottak tekintetében. Ez van, vállalom.
Más nem nagyon jut eszembe, de ha még van valami, akkor frissítem a posztot.

Ha kíváncsiak vagytok a többiek idegesítő szokásaira, akkor kattintsatok:

puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!