TESZT° Essence Show Your Feet - miss levander

Halihó lányok!


Ma egy olyan lakk tesztjét hozom nektek, amit már két hónapja birtoklok, többször is próbáltam, így már elegendő tapasztalatot összegyűjtöttem róla.

Mint mindig, kezdjük a külsőségekkel.
Az üvege és a kupakja olyan, mint a régebbi kiadásé, viszont a matricán változtattak egy keveset. Az ecset is hasonló, kicsi és aránylag vékony, de könnyű használni. Az üvegcse 8 ml lakkot tartalmaz, ha jól emlékszem, az előző kiadás is ugyanekkora.


A lakk kissé folyós, ha sokat veszünk fel az ecsetre, hajlamos lecsepegni, illetve elfolyni. 
A színe gyönyörű pasztell lila, mindenféle csillámtól mentes, inkább rózsás árnyalat fedezhető fel benne, mint kék. Egyszerre feltűnő és visszafogott, egy igazi tavaszi szín. Bár nekem most is jó érzés hordani.


A körmeimen két közepesen vastag rétegben láthatjátok. Lehet, hogy elkelt volna egy harmadik is, de nekem így is megfelel. Az első nagyon csíkozott, de szerencsére a második teljesen kiegyenlítette.





Nagyon kíván maga mellé egy erőteljesebb, karakteresebb árnyalatot, de még nem találtam ki, hogy mi is legyen az. Szerintetek?
Egészen gyorsan szárad, a két rétegnek maximum 10 perc kellett. 
Extra hosszú tartósságot ígér, ami nem tudom pontosan, hogy mit is jelent, de én 5 nap után mostam le úgy, hogy szinte meg sem kopott. Szóval egészen tartósnak bizonyult

Összességében nagyon szép, krém finishű pasztell lakk. Ez a két tényező akár még ijesztő is lehetne (hiszen ezek erőteljesen szoktak csíkozódni), de szerintem megéri kipróbálni.

Ti szeretitek az Essence Show Your Feet lakkjait?

puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. gyönyörű színe van én is sokszor szemeztem már vele, mégis visszatettem mindig. de ha legközelebb meglátom, biztosan jön velem haza. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkodtam rajta egy ideig. Csak ajánlani tudom :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!