FINOM° Brownie, az első...

Halihó lányok!

Az úgy volt, hogy a munkatársaimmal elmentünk ebédelni és brownie-t kaptunk desszertnek. Aztán You You kiposztolt egy brownie receptet. innentől kezdve már el volt rendelve, hogy nekem is sütnöm kell egyet.

Nem így terveztem, de végül egy saját receptet alkottam, mert mindenki másképp csinálja és mindenki a sajátjára esküszik. Ha jól emlékszem, 6 különböző receptet olvastam, ezekből raktam össze a sajátomat.

Brownie (22x26 cm-es tepsihez)

Hozzávalók:
20 dkg étcsokoládé (50%-osat használtam)
15 dkg margarin
4 db tojás
20 dkg cukor (ebből 50 g melaszos)
2 cs. vanillincukor
28 dkg liszt
2 dkg kakaópor

Elkészítése:
A csokit és a margarint összeolvasztjuk. Homogén masszává keverjük és hagyjuk hűlni.
A sütőt előmelegítjük 170°-ra. A tepsit sütőpapírral béleljük ki.
A tojásokat és a háromféle cukrot habosra keverjük. Hozzáadjuk a kihűlt csokihoz és jól elkeverjük. A kakaópor és a liszt keverékét kisebb adagokban vegyítjük hozzá. A tepsiben egyenletesen eloszlatjuk és berakjuk a sütőbe. 
14 perc után vettem ki, de kicsit túl is sütöttem. Elég lett volna 10-12 perc. Nekem hőlégkeveréses a sütőm, így kicsit másabb a hőkiegyenlítése, mint egy sima gázsütőnek. Legközelebb hamarabb fogom kivenni.

Ebből az adagból 12 szelet süti lett, de olyan töményen és istenien csokis, hogy két szelettől tele lettem, mint a duda. 
Norbi fagyival ette, én mogyoróvajat párosítottam mellé. Nagyon finom volt, próbáljátok ki ti is egyszer.

Szeretitek a brownie-t? Sütöttetek már?
puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Imádom a brownie-t, főleg vanília fagyival, mert tökéletesen illik a csoki töménységéhez az a visszafogottabb, lágy vaníliás íz. Férjem egyébként a baracklekvárra esküszik mellé, de az nekem már nagyon tömény lenne. Az én receptem egyébként nem olvasztós csokis, de ez is nagyon jól hangzik és milyen guszta ^^

    VálaszTörlés
  2. Jajj nyami, a brownie-k imádnivalóak. :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!