Olvasási szokásaim TAG

Halihó lányok!


Már sokaknál olvashattátok ezt a TAG-et, reméljük, hogy még nem unjátok,mert igen, mi is megosztjuk a világgal az olvasási szokásainkat.


1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Detti: Nem szoktam, próbálok csak a könyvre koncentrálni. A rágcsálás is zavaró tud lenni.

Mesy: Néha, nem mindig. Általában kedv kérdése nálam.

2. Mit szeretsz inni olvasás közben?
Detti: Teát szoktam általában. Egyébként is sokat iszom, de olvasás közben mindig azt kívánom meg. Már ha egyáltalán le bírom tenni a könyvet.

Mesy: Nem szoktam, vagyok olyan béna, hogy ne tudjam fogni a könyvet és a poharat/csészét egyszerre.

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Detti: Soha. Egyáltalán nem tetszik ha valaki telefirkál egy jó könyvet. Ha nem köti le ne olvassa inkább.

Mesy: Soha, maximum a tankönyvekben aláhúzni, de csak is ceruzával! Szerintem egy akármilyen firka/megjegyzés csak rontja a könyv értékét.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Detti: Mindig is tetszettek a cuki kis könyvjelzők, de nekem bármilyen kis fecni megteszi.

Mesy: Bármit képes vagyok könyvjelzőként használni, legyen az papírzsepi, bérlet vagy akár egy régi belépőjegy. De nagyon tetszenek a lap sarkára csúsztatható könyvjelzők. Lehet, hogy csinálok is.

5. Mindig el kell jutnod a fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Detti: Igen! Nekem nagyon fontos, hogy a fejezet végén hagyjam abba az olvasást ha már abba kell hagyni.

Mesy: Általában igen. Így lezárok egy részt, utána folytathatom nyugodtan. De néha sajnos van olyan, hogy egy oldal közepén kell befejeznem, így mindig visszaolvasok, hogy mi is történt.

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Detti: Nem, akkor is tovább olvasom mert kíváncsi vagyok mi lesz belőle.

Mesy: Még nem történt ilyen, de bármi megeshet. Olvastam már könyvet, ami ilyen érzelmeket váltott ki belőlem, de nem hajítottam el.

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, rögtön rákeresel?
Detti: Nem, maximum később de próbálok rájönni a regényből mire is utalhatott a szó.

Mesy: Nem, ahhoz én lusta vagyok. Maximum ha nagyon idegesít.

8. Mit olvasol most?
Detti: Cynthia Hand: Angyalsors 

Mesy: Elsődlegesen a Takami Koshuntól a Battle Royale-t, emellett telefonon olvasom Alma Katsu Halhatatlanját és félbe hagytam Victor Hugotól a Nyomorultakat és Julie Powell Julie&Julia című könyvét. 


9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Detti: Régen volt, nem emlékszem :-( 

Mesy: Ma vettem hihetetlen olcsón egy krimit, Alex Barclay A sötétség háza című művét. A leírása nagyo n tetszik, remélem izgalmas lesz.

10. Van kedvenc helyed, vagy időpontod az olvasásra?
Detti: Bárhol, bármikor! :-) 

Mesy: Lopom Detti szövegét: Bárhol, bármikor!

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Detti: Mindegy, csak izgalmas legyen.

Mesy: Hmm... Mindkettőnek meg van a varázsa. A sorozatokkal az a baj, hogy ha új könyvről van szó, akkor sokat kell várni a megjelenésre.

12. Van olyan könyv, amit mindig előhozol, és ajánlasz mindenkinek?
Detti: Nalini Shing - Egy világ két faj állandó küzdelem könyvsorozatot!

Mesy: Nem igazán. 

13. Hogy rendszerezed a könyveidet?
Detti: Nincs annyi még sajnos hogy rendszerezzem :-( 

Mesy: Apukám és én nagy Rejtő Jenő és Lőrincz L. László fanok vagyunk, így rengeteg ilyen könyvet kapok tőle. Ezek a könyvek külön egy-egy sorban vannak. Aztán megint egy részleget kaptak a komolyabb hangvételű könyvek, tehát a klasszikusok és a verseskötetek. Egy harmadik csoportba pedig a modernebb, vegyes témakörű könyvek kaptak helyet.

Reméljük tetszett, mi élveztük kitölteni.
Ti szerettek olvasni?
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!