TESZT° REALASH - Szempilla növelő

Halihó lányok!

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én mindig is imádtam ha egy nőnek természetesen szép hosszú és dús szempillái vannak. Én is mindig arra törekedtem, hogy nekem is ilyen pilláim legyenek, de sokszor előfordult már, hogy kihullottak a pilláim. Ehhez most kaptam egy kis segítséget, ugyanis a mai bejegyzés témája a Realash szempilla növelő lesz. 

Nem tudom ki mennyire ismeri a márkát és magát a szérumot ezért mesélek róla nektek egy kicsit. A termék azt ígéri, hogy nagyon rövid időn belül regenerálja a szempillákat, megerősíti, dúsítja és hosszabbítja őket. A honlap szerint már két hét után látványos eredményeket lehet elérni, de az igazi változás 30 nap után látható. Vagyis a szempillák 83%-al hosszabbak és 79%-al vastagabbak lesznek.

Hétfőn kaptam meg a csomagot, nagyon kis vicces volt már azt hittem meg se jön aznap, de amikor már indulni akartam, akkor betoppant a futár és nagy örömömre a Realash csomaggal jött. Amikor kibontottam, akkor megtaláltam benne a sok pufi golyó között a terméket és egy cuki kis szalagot is.


A dobozában a termék mellet még volt egy használati utasítás is. Nekem nagyon tetszik a színe és a formája. Egyszerű külső és szerintem az ecset hasonlít a tus ecsetek alakjához. 
A kis füzetben egy rövid ismertető található a termékről és egy használati utasítás, valamint felhívja a figyelmet az allergiás reakciókra és azok fontosságára is.

"A Realash egy rendkívül hatékony szempilla növelő, amely a szempillák hosszát és sűrűségét növeli meg. Az Élelmiszer és Gyógyszer Ügyintézési hivatal által jóváhagyott szabványok szerint fejlesztették. A Realash-től hosszabbak és sűrűbbek lesznek szempilláid."

Használatát három lépésben határozzák meg. Először is mindenféleképpen távolítsuk el a szemfestéket a szemünkről. Ha ez megtörtént, esténként vigyük fel a szérumot a szemhéjra és a pillák tövébe, úgy ahogy egy folyékony szemhéjtussal tennénk (innen ered a tus kinézet gondolom). Megjegyzik azt is a leírásban, hogy nem szükséges sokat felvinni, mert az nem növeli jobban az eredményeket. Ezért ha jól gazdálkodunk, egy ilyen 3 ml-es termék kitarthat 4-5 hónapig is. A legjobb eredmény érdekében minden nap használni kell legalább 8-12 hétig utána már le kell csökkenteni heti 2-3 alkalomra a használatát. Az alsó szempillákra nem ajánlott használni, és felhívják a figyelmünket a szennyeződések elkerülésére is. Vagyis ne adjuk kölcsön másoknak és jól zárjuk le használat után a szérumot.
Felhívják a figyelmünket arra is, hogy szembe nem kerülhet és ha bármiféle érzékenységet vagy élszíneződést tapasztalunk, akkor azonnal hagyjuk abba a termék használatát.


A szempilláim jelenleg ilyen állapotban vannak, amilyeneket a képeken láttok. Nem mondanám azt, hogy rossz állapotban lennének hiszen elég hosszúak és viszonylag sűrű is, de nagyon hamar kihullanak és elég gyengék is. Mondjuk én még sűrűbbet és hosszabbat is eltudnék képzelni, úgyhogy csak jót tehet velem a szérum. :D


Összességében nagyon kíváncsi vagyok a termékre és mindenféleképpen fogok még írni nektek róla, hogy mennyire sikerült eléri nálam az adott hatást amit ígérnek. Pontosítva egy hónap múlva jelentkezem és meglátjuk, milyenek lesznek a pilláim.
Ha bármi mást szeretnél még megtudni a termékről, akkor látogass el a Realash oldalára.

Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!