TESZT° Benecos szemhéjpúder duó - Noblesse

Halihó lányok!


Terveztem sminkes bejegyzést készíteni a napokban, de elhalasztottam, és úgy gondoltam előbb írok egy tesztet erről a duóról.
A PURE by Pixiboxban volt benne és az azt bemutató posztban említettem, hogy fogok írni róla. Azóta többször is használtam, szóval már kialakult e véleményem.
A márkát nem ismertem, de egy kis utána olvasás után úgy gondolom, az Alverdehez hasonló jellegű.

Kezdjük a külsővel, mint mindig. Erős műanyag, jól záródik, nem nyílik ki magától. Nincs rajta túl sok szöveg, csak a lényeges információk. Az alján szerencsére a neve is megtalálható.
Az illata olyan tipikus natúrkozmetikum illat, ami engem egyáltalán nem zavar, és amúgy is csak akkor érződik, amikor nagyon közelről szagolgatom.


A színei szépek, átlagos, hétköznapi árnyalatok, egy középbarna és egy világos lila. Tökéletes hétköznapi smink elkészítéséhez. Mindkettő enyhén szaténos fényű, nincsenek bennük csillámok. Nem túl erősek, de egészen jól lehet építgetni és satírozni is őket, viszont egy kissé poroznak és potyognak is.

a színmintát szemhéjalapra készítettem

Egészen tartósak, nekem 8 órányi viselés után is csak egy nagyon kicsit ültek meg a ráncokban. A lemosásuk is könnyű, a micellás víz maradéktalanul leszedte. Elég érzékeny a szemem, de semmi pirosodást nem vettem észre, még azután sem, hogy a belső szemzugban is használtam.

Összességében egészen jó szemhéjfesték, hétköznapokra megfelelő, de nem különösebben hiánypótló, főleg azok számára(mint én is), akiknek már van egynéhány palettája és szemfestéke otthon.

Mást még nem próbáltam a márkától és nem is lehet kapni a közelben, szóval nem hiszem, hogy egyhamar lesz társa, de ki tudja.
 
Ti szeretitek a duó kiszerelésű szemhéjfestékeket? Nektek van Benecos terméketek?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!