{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Társszerkesztő

Halihó lányok!


Újra jelentkezünk a VKP-val. A mai téma: Kit választanánk társszerkesztőnek a bloghoz. Ez egy elég izgalmas téma lehet a bloggerek körében és az olvasók is megtudhatják ki kivel állna össze a blog további munkálatai során. Ha tovább olvastok, megtudhatjátok mi mit válaszoltunk erre a kérdésre.

Detti
Én igazából rövidre fogom zárni ezt a témát, mert nem szeretnék megnevezni egy ilyen személyt sem. Mi már így is, mint testvérpár írjuk a blogot, vagyis ketten vagyunk, így szerintem nem kellene ide még egy másik személy. :D 
Mivel mi ketten vagyunk, átérzem a dolgok jó és rossz oldalát. Hiszen annak is van pro és kontra oldala, hogy egyedül dolgozom és annak is, hogy ketten vagyunk. Én személy szerint nagyon örülök neki, hogy társak vagyunk ebbe a blogba, mert lehet, hogy én egyedül nem jutottam volna el odáig ahol, most tartunk. Ezért egy pozitív dolognak tartom annak ellenére, hogy most itt nem emeltem ki egy másik blog íróját.
Vagyis ha választhatnék társszerkesztőt, ugyanúgy Mesyt választanám :D
Mesy
Dettihez hasonló a válaszom. Mivel együtt kezdtük el írni a blogot, így már a kezdetektől társszerkesztők vagyunk mind a ketten. Persze, könnyebb volt az időpontokat és a témákat összeegyeztetni, míg együtt laktunk, de mostanra már azért beállt a rendszer. Hasonló érdeklődési körrel rendelkezünk, de nem mindig egyezik a véleményünk, így szerencsére két nézőpontot is tudtok olvasni. De ennek ellenére azért meg vannak a saját, különálló dolgaink is, ami így színesebbé teszi a blogot.
Tehát, ha választhatnék, én is Detti választanám.



Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!