KÖRÖM° Mani-acs - Csillogás

Helló mindenki!


Az új évet egy manikűrrel kezdjük, ami akár szilveszteri manikűr is lehetne, hiszen a csillogás a központi téma. 
Nem igazán vittem túlzásba, nem volt kedvem túlbonyolítani, így egy kicsit visszafogottabb, nude glamour mellett döntöttem. A csillámos lakkot szivacsos technikával vittem fel a körmömre, sokkal egyszerűbb, mint az ecsettel igazgatni a glittereket. A többi körmömre matt finisű pasztell tóp lakk került, a körmeim tövébe egy-egy pötty a csillámos lakkal.
Egyszerű, látványos és képtelenség fotózni ilyen szürke időben. 




A többiek csillámos manikűrjeit is lessétek meg: 

Ha szeretnétek jelentkezni a Mani-acs csapatba és időről időre velünk alkotni, akkor sikítsatok. Na jó, elég, ha dobtok egy üzit :)

Mesy

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Szuper! Szeretem az ilyen letisztult manikat! Boldog új évet neked! :)

    VálaszTörlés
  2. a fotózással én is állandóan bajban vagyok :S pedig most már lightning box-ot használok de még így is :D nagyon jó kis mani lett!

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!