Az én kedvenc bloggerem! - December

Helló mindenki!


Úgy döntöttem, én is jelentkezem az Erika által kitalált Az én kedvenc bloggerem! csapatépítőre. A lényeg, hogy minden hónap első vasárnapján bemutassuk nektek az előző hónap kedvenc blogját/blogjait és posztjait. A részleteket itt tudjátok elolvasni, ha esetleg szeretnétek jelentkezni. 
A mostani házigazda Bandita, a Kezem nyomán bog írója és alkotója, úgy hiszem senkinek sem kell bemutatnom őt és csodálatos alkotásait. 

Habár ez az első posztom a csapatban, azonnal szembe is megyek a szabályokkal, mert ugyan sok blogot olvastam decemberben, de inkább videók voltak azok, amik megfogtak valami miatt. 

A csatorna
Hédi csatornáját nemrég kezdtem el követni, mindig megnézem az új videóit. Nagyon vagány, jó fej csajnak tűnik. A kedvenc videóm tőle a Vigyázz a szádra! kihívás volt, amit a barátjával készített. Sokat kacagtam rajta, felüdülés volt a karácsonyi időszakban. 

A csatorna
A fiúkat már elég régóta követem. Személyes ok is áll a háttérben, hiszen a szülővárosomban élnek, s jó végre olyan videóst nézni, aki úgy beszél, mint én. (Aki ismeri őket, tudja miről beszélek) Másrészt imádom a játékokat, felüdülés nézni ahogy játszanak, 
A kedvencem a The Walking Dead gameplay(ITT és ITT) volt, amit Jani rekordsebességgel tolt végig. Faltam a részeket, vele együtt izgultam, mintha a sorozatot néztem volna. Egyébként ki imádja még itt a WD sorozatot? Ennek köszönhetően egyébként megvettem az első két évadot, s amint megjelenik au összes rész, vagy legalább még egy, a harmadik is bekerül a Steam könyvtáramba.

A blog
Egy blog mégis becsusszan, mert időközben eszembe jutott, ez pedig Netti blogja, a Szütyőblog. Amint meglátom, mindig rákattintok a Pinterest Péntek összeállításaira. Szeretem a rendszerét, a tematikáját és a tetoválásokat. Na meg amikor egy-egy koreai szépfiú feltűnik. 

Ennyi lenne az én kis listám. A többiek kedvenceit is lessétek ám meg:



Mesy

Címkék:

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!