SZEMÉLYES° Utóbbi idők szerzeményei | Mesy

Helló mindenki!


Habár a karácsonyi ajándékos posztban azt írtuk, azzal zárjuk 2016-ot, most ezt meg kell változtatnom, ugyanis nagyon sok olyan szerzeményem van, amit még nem mutattam meg nektek. És mivel tudom, hogy szeretitek az ilyen jellegű írásokat, és én is szívesen készítem őket, most itt van. Készítsetek popcornt, M&M's-t és valami folyadékot, mert kicsit hosszú lesz.

Igyekeztem valamiféle rendszert kialakítani a szerzeményeim bemutatására, lássuk, hogy jól sikerült e.


Az első csoport a testápolási rész. És máris egy nem ide illővel kezdem a sort, az F&F illatviaszaival. Hármat vettem belőle, vaníliásat, narancsosat és bogyós gyümölcsöset, amit már elhasználtam. Szuper az illatuk, bár a YC tartokat nem közelíti meg, de ár-érték arányban nagyon jó vételnek gondolom. 
Leadtam életem első iHerb rendelését, amiben leginkább ételfélék voltak, így azokat fölöslegesnek gondoltam bemutatni, de egy kozmetikum azért mégis csak került a virtuális kosaramba. Ez pedig a BWC(beauty Without Cruelty) C vitaminos, Q10-et tartalmazó kéz és testápolója. Most nem igazán írnék róla többet, mert szeretnék egy külön posztot szánni erre, és egy másik kézápolóra is.
Sok évig Nivea deót használtam, aztán áttértem az Adidasra, de egy hirtelen ötlet miatt ez a Lady Speed Sticket dobtam a kosaramba. Nem rossz, de nem is kiemelkedő és legközelebb valami alumíniummentes deót szeretnék kipróbálni.
A Balea kétfázisú lemosóját azért vettem, mert a Douglas saját márkás mini lemosóm elfogyott. Írok majd róla külön is, de elárulom, hogy vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban.
A Rival de Loop Aqua Spray-ét a Vichy termálvizének pótlására vettem. Még csak ismerkedünk, nemrég kezdtem el használni, 
Az Yves Rocher Comme une Evidence parfüm testápolóját születésnapi ajándékként kaptam az Yves Rocher-tól. Nagyon tetszik az illata és biztosan szeretném a parfümöt is, de jelenleg 6 parfümöm van, plusz két kicsike, így már semmiképp nincs szükségem egy újabbra. Persze. ajándékként szívesen elfogadok bármikor egy újabbat. 
Nem szoktam tusfürdőkről írni, kivéve ha nagyon különleges darabról van szó. Erről a Balea Eukaliptuszos habfürdőről sem lesz külön poszt, de azt azért el kell mondanom, hogy náthás/megfázásos időben nagyon szeretem használni habfürdőként és tusfürdőként is. 


Rendeltem a Pom-Pom-tól is egy kisebb csomagot, amiről a napokban olvashattok majd, szóval türelem.


A következő csoport a kozmetikumok csapata. Az Essence új Matt Matt Matt vonalának egyetlen darabja került még eddig hozzám, a 08-It's a statement árnyalatban.Gyönyörű sötétbordó szín egy kis boros felhanggal, nagyon szép, de vannak vele gondjaim, ahogy azt a klasszikus karácsonyi sminkes posztban is említettem. 
Egy Avon rúzst is beszereztem a Beauty Lip Stylo típusból a Totally twig árnyalatot. Valamikor régen volt nekem egy hasonló nevű Avon rúzsom, bár nem ez volt az első szempont a választásnál. Behatárolhatatlan a színe. bár nekem ez még a nude kategóriába tartozik. 
Amikor az Yves Rocher-ban voltam, nem csak a testápolóért mentem, hanem vásárolni is akartam, elsősorban ajándékot, de végül magamat is megleptem egy dologgal. A Zéro Défaut Flawless Skin korrektorát választottam a Rosé clair árnyalatban. Még ismerkedünk, nincs kiforrott véleményem még.
Az akciós termékek között bukkantam a Catrice Colour Correcting púderére és a Soft PINKmentation árnyalatnevet viselő duó szemhéjfestékre, amik a Bold Softness kollekció tagjai. Egyébként ezt a kollekciót nem is lehetett nálunk kapni, szóval nem tudom hogy került az akciós kosárba. Lényeg a lényeg, szeretem őket.
Nagyon régóta vadászom megfelelő árnyalatú alapozót, sokat kutattam ez ügyben, és már el is döntöttem, hogy mik közül fogok választani, amikor a szemem elé került a Rimmel új Fresher Skin alapozója. Gondoltam egy merészet és megvettem a legvilágosabb árnyalatot és imádom. 
Életem első műszempilláját is megvettem nemsokkal karácsony előtt. A Catrice tincses pillái mellett döntöttem, ami a Lash Couture nevet viseli. Még mindig tanulom a használatát, de egészen tetszik a hatása.
Új szemöldökceruzát is vettem, mert az előzőt Dettinek adtam. Sok gondolkodás után a S.he szemöldökceruzája mellett döntöttem, ennek volt nagyjából megfelelő a színe. 
Akkor, amikor az alapozót vettem, egy tust is behajítottam a kosaramba. Kis gondolkodás után az Essence Superfine filces tus mellet döntöttem. Újra bele kell rázódnom a használatába, de amúgy tetszik.
Két szemceruza is hozzám vándorolt, egy Avon darab az Always on Point szériából Molten rose árnyalatban és egy Maybelline Colossal Kajal extra black árnyalatban. Nem vagyok túl jóban az Avon szemceruzáival, de ez nagyon bevált. A Maybelline-nek szuper a színe, de hajlamos elmászni. 


Az egyik körmös csoportban lecsaptam egy lakkcsomagra, ami mellé betársult még két másik is és meglepetésként egy rúzs is. 
Két Essence darab, az I love Trends The Pastel kiadásából a Do nuts árnyalat és a Good Girl Bad Girl kiadásból a WHO AM I? árnyalat. 
A Catrice Rock-O-Co kiadásából is került hozzám két lakk, az Apricoco és a Madame De Pinkadour. Mindkettő matt finisű.
Nem sok Flormar lakkom van, a meglévő kettő mellé társult ez a Matte kollekciós mentaszín, az M04-es árnyalatban.
A Golden Rose Holiday szériáját szeretem, van már tőlük két darabom, jól mutat mellettük ez a halványzöld 73-es árnyalatú darab. 
Két Models Own gyönyörűség is került hozzám, a Shades és a Coral Reef árnyalat.
A csomag szívei az A-England lakkok voltak. A Dorian Grey és a She walks in beauty voltak a csomag részei, miattuk döntöttem a vásárlás mellett. Melléjük csapódott még a Virgin Queen és ajándékként megkaptam a Hurt no living thing-et. Gyönyörűek és különlegesek, egytől egyig. 
A Bourjois Souffle de Velvet kollekciójának Orangélique árnyalatú darabja szintén ajándék volt, ráadásul nem is tudtam róla, hogy a csomag része lesz. Nagyon érdekes kis darab, sheer finisű és matt egyszerre.


A fenti kis seregen kívül is vásároltam néhány lakkot(kaptam is, persze). 
A Pinkpandáról rendeltem a Golden Rose Express Dry lakkjai közül a 78-as árnyalatút. Nagyon szép, igazi tavaszi szín. 
Nem tudtam ellenállni az Avon új Birthstone lakkjainak, de visszafogtam magam és csak egyet rendeltem, a Garnet nevezetűt. És bizony, ő volt rajtam karácsonykor.
Új manikűrötlet született a fejemben, így beszereztem egy foszforeszkáló körömlakkot, a Lovely Dark Shine darabjára esett a választásom. 
A szokásos alap-és fedőlakk párosomat is be kellett újítanom, az Essence the Gel verziót használom és nekem bevált. 
BPS-ről rendeltem egy vékony ecsetet. Még nem avattam fel, de ami késik, nem múlik. 


Könyvfronton is sikerült újítanom. Sok idő után sikerült rálelnem egy néprajzkönyvre, amit Norbi nagyon keresett, így leadtunk egy rendelést, amibe persze becsúszott néhány dolog nekem is. Régóta szeretném megszerezni H.G. Wells Az időgép című művét, de soha nem volt sehol készleten. Most végre sikerült, ráadásul egy olyan kötetben, amiben két hasonló témájú mű is szerepel. 
A virtuális kosárba tettem még Charlotte Brontë híres művét, a Jane Eyre-t is, mert a saját példányom eltűnt. 
Ugyanezzel a rendeléssel érkezett hozzám a Híres szerelmesek című kötet, ami híres magyar írók és költök szerelmes levelezését tartalmazza. 
Detti karácsonyi ajándékának vadászata közben sikerült megszereznek Murakami Rjú Piercing című alkotását. Nagyon régóta kívánságlistás nálam és végre az enyém.
Joe Aercrombie könyve is régóta a listámon van, s lám, megkaptam ajándékba Dettitől még a születésnapomra. Alig várom, hogy belekezdjek. 
Az Irodalmi Nobel-díjasok Könyvtára sorozat három kötetét tudhatom magaménak - Anatole France: A pingvinek szigete, William Butler Yeats: Vörös Hanrahan legendája, Saul Below: Henderson, az esőkirály -, amikre véletlenül akadtam rá a Sparban. Csak ez a három volt, így elhoztam őket. 


E-book beszerzések is történtek, a meglévők mellé csatlakozott még néhány angol nyelvű könyv illetve sorozat: Chanda Hahn: Unenchanted, Natasha Preston: Silence, Rachel Van Dyken: Ruin, Robert J. Crane: The girl in the box-Alone, Untouched, Soulless, Jessica Sorensen: Ember-X, Arthur Conan Doyle: Sherlock Holmes: The Complete Collection. 
Egyébként van PC-s verziójú Kindle alkalmazásom, de a telefonosat használom, ott viszont nincs meg a Büszkeség és Balítélet, a Kincses sziget és az Ezópusz mesék. Ki érti ezt?


Piercingből is feltankoltam. A színes karikák közül a nagy már a számban van, a patkókat még nem próbáltam és a másik fém karika pedig a fülemben van. Persze, majd cserélgetem őket, de ez most megfelel így.


Érkezett hozzám a nővéremtől egy csomag, utó-szülinapi ajándékként. Volt benne egy Avon Dreams parfüm és egy vicces lábtyű, amit még soha nem próbáltam. Két kis cuki figurát, egy levélkét és egy nagy dobozt is rejtett a csomag. A doboz sminkcuccokat rejtett: egy pirosítót, egy ecsetkét és egy applikátort, egy nude színeket tartlamazó szemhéjfestékpalettát, két rúzst és két körömlakkot. Rossz blogger módjára belenyúltam a szemfestékekbe és meglepően szépen pigmentáltak. 


Ha mindezt végig bírtátok olvasni, akkor annak nagyon örülök és gratulálok is hozzá. Most már csak az a kérdésem, hogy miről szeretnétek olvasni először?

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!