Aliexpress szerzemények

Halihó lányok!


Már pár hete megérkeztek az apróságaink, amiket Aliexpressről rendeltünk, de Detti még csak nemrég kapta kézhez, amikor hazajött. Gondoltuk, megmutatjuk nektek, hogy mikhez jutottunk nagyon jó áron hozzá.

Mesy
Én csak három, dolgot rendeltem, most akarok majd kicsit Ebay-en is garázdálkodni, de még nem tudom, hogy mit is fogok rendelni.

Azt tudtam, hogy akarok ilyen nail sticket, csak nem voltam benne biztos, hogy jók lesznek e. Egy 50 darabos csomagot rendeltem, amihez karika is tartozik. Már fel is avattam! Viszont kell még egy szettet rendelnem, mert nem volt elég. 
már felavatva
A spirálos fültágítók mindig tetszettek, de igazit semmiképp sem szeretnék, így úgy döntöttem, hogy rendelek hamisat. Jelentem, az imádat határtalan! Sokat hordom, de csak az egyik fülemben. Hosszú körmökkel nem a legkönnyebb felapplikálni a végére a kis gömböt, de mindig megoldom. 5 mm átmérőjű, gondolkodom rajta, hogy rendeljek nagyobbat is.



Egyszerű, nem hivalkodó, de mégis szépséges nyaklánc. Trükkös kis jószág, mert ha előre hajolok, akkor akár ki is esik a nyakamból, mert kicsúszik a karikából. Nem elég súlyos a pálcika. Ezért én mindig áthúzom a karikán még egyszer, hogy stabilabb legyen. Nem rontja az összképet és jól tart. 


Detti
Én öt dolgot rendeltem, de már tervezem is az újabb rendelést annyira tetszenek már ezek is. Mindennel meg vagyok elégedve és szerintem nagyon hamar meg is érkeztek. Sok ember nem szereti, hogy az Aliexpresszen nincs paypal rendszer, de nekem ezzel semmi bajom nem volt, így is tökéletes volt a vásárlás. Térjünk is át akkor a termékekre.
Vettem egy ilyen órát, amit a képen láthattok. Nagyon tetszenek az egyszerű órák, már korábban vettem egy olyat aminek a bőr része fekete volt ez pedig fehér lett. Még ezeken kívül majd egy teljesen ezüstöt is szeretnék, mert már sok ezüst ékszer felhalmoztam. :D


Rendeltem még egy körömdíszítő ecset készletet is. 15 darab köröm ecset van benne. Van olyan fajta amiből kettő van azt majd valószínűleg Mesynek fogok adni. Még nem próbáltam ki őket, de amint ki lesz próbálva egy hosszabb posztot is fogok róluk írni.



A harmadik amit még rendeltem az egy kis doboz körömdísz volt. Kis egyszerű díszek, szívecske, csillag pöttyök kockák, mindenféle. Arany és ezüst színűek, ami azért tetszik mert nagyon sok körömlakkhoz föllehet használni nem úgy mint ha pl színes lenne.


A negyedik és az ötödik dolgot pedig még egy eladótól is rendeltem. Ezek pedig három nyomda lemez és egy nyomdázó. A nyomd lemezen kék fólia van ami tetszik mert így védve volt az utazástól. A minták nagyon tetszenek, direkt olyat választottam, hogy egy ugyanolyan minta se legyen egyik lemezen se. Tudom hogy a márkás drága lemezek jobbak, de kezdőnek szerintem teljesen megteszi. Ezt se próbáltam még de, ha majd kifogom akkor erről is egy hosszabb beszámolót fogok írni. A nyomdázó olyan, mint az Essence kis nyomdázó csomagokba amit lehetett kapni (nem tudom hogy még van e) csak annál fém volt a lehúzó vége és teljesen összekarcolta a lemezt.Itt viszont teljesen műanyag és így remélem ezzel már nem lesz gond.





Ennyi lett volna a mi kis mini Aliexpressz vásárlásunk. Fogunk még vásárolni, ahogy már írtuk és arról is lesz élménybeszámoló.


Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!