TESZT° Flormar Sugar Candy - Juicy Melon

Halihó lányok!



Igaz, hogy még alig érkezett meg a tavasz, de én már egy tipikusan nyári lakkot hoztam nektek. A tél közepén érkezett hozzám, eddig kétszer használtam, de mindkét alkalommal frissítő érzés volt a körmeimet nézegetni.


Az üvege és az ecsete olyan, mint a többi Flormar lakknak, erre nem is fecsérelnék szót. A színe viszont már megérdemli. Nekem ez a tipikus trópusi szín. Élénk, korallos, narancsos, rózsaszínes, az igazi nyár! Olyan, mint egy színes koktél. Ebben a meghatározhatatlan színű zselés alapban úszkál a töménytelen mennyiségű apró pelyhecske. Ettől kapja azt a gyönyörű, irizáló fényét. Igazán csodás, szerintem. A neve is nagyon passzol hozzá.
Van egy enyhe douchrome beütése is, és ez csak feldobja.


Sajnos rossz oldala is van, mégpedig a gyenge fedése. A mutató-és középső ujjamon nude alapra került 2 réteg a Juicy Melonból, míg a gyűrűs-és kisujjamra 3 réteg önmagában. Így nagyjából hasonló fedést kapunk, de a nude alappal egy kicsit kevésbé látszanak át a körömvégek. Mert igen, átlátszanak. Első alkalommal 4 réteget használtam és ugyan alig, de még mindig átlátszott a halovány vonal. Tehát a fedése tossz. Viszont hihetetlen gyorsan szárad. A három réteg 15 perc alatt száradt kopogósra. Így egy kicsit javít a helyzetén.





Tartóssága is elég jó, 3-4 napot simán bír. Sajnos a 3-4 réteg használatával gyorsan fogy, így szerintem ez alatt a nyár alatt el is fogom használni. 
Kérlek, nézzétek el a körömágyam és a bőröm állapotát, kertészkedés után mindig teljesen tönkre megy a kezem. Csoda, hogy a körmöm nem tört le közben. 

Nektek van Sugar Candy lakkotok?

puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!