{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...

Halihó lányok!

Ma ismét VKP nap van, tehát ismét egy izgalmas kérdést boncolgatunk. Vagyis ma többet, mert néhány elsőnkről kell vallanunk.

Mesy

Az első
.... szó, amit kimondtam:
Tata. Nagypapámat mindig Tatának hívtuk, a papa valahogy soha nem illett rá és soha senki nem hívta úgy :) 

.... plüss állatom?:
Nem emlékszem. :) 

.... szerelmem:
Még óvodában történt. Sokat játszottunk együtt, sőt még "esküvő" is volt. Elvileg gyűrűt is kaptam, legalább is anya azt mesélte, de én nem emlékszem rá. Egyébként a sráccal a mai napig nagyon jó a kapcsolatunk, jó barátok vagyunk.

.... csók:
Általános iskolában történt és nem volt valami nagy szám. A srác se.

.... legjobb barát/barátnő:
Legjobb barátnő Ági, még oviból. Anya és az ő anyukája barátnők voltak, mi meg együtt jártunk balettra. Utána általánosban és gimiben is osztálytársak voltunk, de már nem voltunk legjobb barátnők, csak barátnők.
Legjobb barátom is az oviból van, Gergő. Vele később szintén osztálytársak voltunk, aztán szomszédok is lettünk. Sajnos már nem láttam évek óta. Kicsit hiányzik is.

.... házikedvenc:
Amióta az eszemet tudom, volt állatuk, de ha teljesen saját házikedvencről van szó, akkor az Dolly, a kiskutyám. Még kicsi korában halt meg valami betegségben. Nagyon megsirattam.

.... macskajaj:
Pfff, nem nagyon emlékszem. 16 éves korom körül lehetett. Asszem egy nagyon "jól" sikerüt szilveszteri buli volt az okozója.

.... munka:
Amikor gimis voltam, az újsághordáson kívül nem volt diákmunka felénk, így az kimaradt. Fősulin meg nem volt rá időm a szoros órarend miatt. Gyakorlaton elég sok helyen voltam, de az nem munka.
Így első munkám az az irodai munka, amit tavaly nyártól decemberig végeztem. Végül felmondtam, de ez egy másik sztori.

.... koncert:
Ennek nagyon utána kellett gondolnom, de asszem megvan. Szinte le sem merem írni, de Ámokfutók és Picasso branch. Van ám magyarázata is: jártam táncsuliba, amit ők promotáltak, még találkoztam is velük személyesen. Szörnyű.....
picassobranch.jpg
innen
De ha rendes koncertről van szó, rendes zenekarral, akkor asszem a Bikini volt az első. Az előzenekaruk a Sid volt. Nagyon tetszettek akkoriban.

.... sminktermék:D
Egy fémesen csillogó lilásbarna rúzscsoda. nagyon imádtam! Egyébként most is van egy hasonlóm, de igazából csak az emlékek miatt tartogatom.

Detti

Az első
.... szó, amit kimondtam
nem tudom és más se, senki nem emlékszik rá :D

.... plüss állatom
egy pici plüss kutya volt és mindenhova vittem magammal ahova csak tudtam

.... szerelmem
talán még általános iskolában volt, de már nem is emlékszem rá igazán. Kiskoromba mindenkibe szerelmes voltam vagyis inkább mindenkit csodáltam :D

.... csók
nem is nagyon emlékszem már a srácra, de arra emlékszem hogy általános iskola felső tagozatába volt és inkább nevezném egy szájra puszinak mint csóknak.

.... legjobb barát/barátnő
kiskoromban két legjobb barátnőm volt Petra és Evelin velük játszottam a legtöbbet. De nekem soha nem alakultak ki maradandóan ilyen legjobb barátság, mint Mesinek.

.... házi kedvenc
nekem is egy kutyuska volt az első házi kedvencem. Mindannyian egyszerre kaptunk egy kiskutyát és az én kis kedvencem neve Roki volt. A legvégén pedig ő maradt velünk.

.... macskajaj
őszintén mondom nektek, hogy nekem ilyen még nem volt. Soha nem ittam még annyit, hogy ilyen problémáim legyenek másnap.

.... munka
az első munkám egy diákmunka volt. Senkit nem fogok szerintem meglepni, ha azt mondom, hogy a Tescoba dolgoztam a pénztárba, hiszen ez manapság már nagyon nagy divat lett :D

.... koncert
emlékszem egyszer Fényes-napokon fellépett nálunk Bűdi Szilárd a zenekarával, úgy emlékszem az volt az első amit megnéztem.

.... sminktermék /fiúknak borotválkozás/
az első a gyerekeknek gyártott tipikus pink szemfesték és szájfény. :D


Reméljük tetszett a mi elsős beszámolónk.
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!