TESZT° Pupa Vamp! velvet matt krémes szemhéjfesték

Halihó lányok!

Nyáron(augusztus,de rég is volt) ugyebár Győrben voltam és beszabadultam a Pupába, ahonnan persze nem távoztam üres kézzel. Igazából csak ezt a szemhéjfestéket szerettem volna, de aztán ugye becsúszott még három akciós lakk is, de ez mellékes is ebben a történetben. Mindenképpen a matt vonalat szúrtam ki magamnak,  kíváncsi voltam, hogy mit tud. 

A csomagolás nagyon strapabíró, vastag matt üveg és jól záródó műanyag csavaros kupak kettőse. 4,5 gramm terméket tartalmaz. Nekem nagyon tetszik, csak azt sajnálom, hogy az árnyalat nevét nem tüntették fel rajta, csak a számot. De szerencsére az oldalukon könnyen meg lehet találni.


Én a 601-es, Lilac Grey árnyalatot választottam. A neve nagyon jól leírja a színét, szürkés tóp egy kis lilával kombinálva. Egyszerűen gyönyörű, én beleszerettem teljesen. 
Nagyon puha és krémes az állaga, az Avonos krémes szemhéjfestékem ehhez képest kőkemény. Én az ujjammal szoktam felvinni és eloszlatni a szemhéjamon, bár hosszú körmökkel nem túl szerencsése ez sem. Még szerencse, hogy most rövidek a körmeim. Elég hamar megszárad, de könnyű építgetni, nem szedi fel az alatta lévő réteget és nem is csomósodik.


Azt vettem észre, hogy ha valahová esetleg kicsit kevesebb került, akkor azon a részen hajlamos megülni a redőkben/ráncokban. De ahol kicsit vastagabban van, ott szépen tart egész nap. Tehát tartós, de a felvitelnél erre mindenképpen oda kell figyelni.    

Készítettem már vele boltba elugrós-rohanós sminket is: csak eloszlattam a szemhéjamon, a mélyítőben árnyaltam egy kis barnával, szempillaspirál és kész. Ellenben most egy erősebb, feltűnőbb sminket mutatok meg nektek, aminek az alapja a Lilac Grey. Ugyanis teljesen véletlenül ugrott be valamelyik nap, hogy milyen jól illene a Sleek Ultra Matte Darks palettámban található Villan árnyalathoz.


Használt termékek:
Vichy Teint Idéal alapozó - Ivory
Catrice Camouflage korrektor - 010 Ivory
NYC Smooth Skin púder - Translucent
Alverde pirosító duó - Güldener Herbst
Essence Eyebrown designer szemöldökceruza - Brown
Rimmel 1000 kisses kontúrceruza - Wine
Pupa Vamp! Velvet matt szemhéjfesték - 601 Lilac Grey
Sleek Ultra Matte Darks paletta - Villan, Dune, Flesh, Noir
Rimmel Wonder'full szempillaspirál - Extreme Black 
Catrice Pure Shine rúzsceruza - Rusty in Peace

Összegezve, apróbb hibák ellenére nagyon jó szemhéjfesték, mindenképp megérte azt a cirka 1200 Ft-ot, de még teljes áron is nagyon-nagyon jó vétel. Nagyon tetszik még a bordó, Aubergine árnyalat is. Amint Pupa üzlet felé járok, azt is bezsebelem.

Mesy 

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!