AJÁNLÓ°- Filmek, amiket mostanában láttam

Halihó lányok!

Szerettem volna egy két gondolatot megosztani veletek, azokról a filmekről, amiket az utóbbi időben néztem meg.



Az Útvesztő 2: Tűzpróba


Leírás: 
Az Útvesztő csak a kezdet volt. Thomas és társai hiába reménykedtek benne, hogy ha kijutnak a titokzatos pokolból, a régi életük várja őket. A falak túloldalán nem a béke, hanem újabb borzalmak leselkednek rájuk. A világ rémisztően megváltozott, a rend felbomlott, az anarchia és a pusztulás az úr: félig emberi lényeg vadásznak az utolsó túlélőkre és az utolsó túlélők pedig az Útvesztő szökevényei nyomába erednek. 
A csapat a Veszett elől menekülve átmeneti biztonságra lel, ám amikor rájönnek, hogy ez is csak egy csapda, folytatják a menekülést: a perzselt földön azonban minden pillanatban új meglepetést és új izgalmat hoz és ki tudja, hogy merre találják a többi lázadót, akinek a keresésére indulnak.


Vélemény:
Imádtam. Ugyan úgy, ahogy az első részt is, de mégis teljesen más élmény volt végig nézni. Az biztos, hogy el kell felejteni a könyvet, de ha ezt megtesszük, akkor egy nagyon szuper filmet fogunk nézni. Ez a zombis betegség nagyon tetszett, volt hogy meg is ijedtem. Teljesen más volt, mint az első rész, pedig ugyan úgy a szabadulás volt a cél. Csak most már nem az útvesztőből kellett kiszabadulniuk, hanem a megmentőik karmai közül. Csak ajánlani tudom, akinek tetszett az első rész, annak ez is tetszeni fog.

Ant-Man


Leírás: 
A Marvel Moziuniverzum következő epizódjában a nézők megismerkedhetnek az eredeti Bosszúállók egyik alapítójával, aki az első alkalommal látható a mozivásznon. A Hangya szuper képessége, hogy rendkívül kis méretűre tud zsugorodni, miközben ereje megsokszorozódik. A Scot Lang polgári névre hallgató, rendkívül sikeres tolvaj sorsa úgy alakul, hogy akarva-akaratlanul hősé válik, amikor segítenie kell egykori mentorának, Dr. Hank Pymnek. A doktor által tervezett, speciális Hangya páncélra gonosz erők vetettek szemet, a két férfinak ezért meg kell akadályozni, hogy a különleges öltözet rossz kezekbe kerüljön. Pymnek és Langnek ezért együtt kell dolgoznia, hogy végrehajtsák a tökéletest rablást és ezzel megmentsék a világot.


Vélemény: 
A kritikák után nekem se volt sok kedvem megnézni a filmet, hiszen mindenki lehúzta. Nem bánom, hogy mégis megnéztem, nekem igazán tetszett. Nagyon jó poénok voltak benne és a maga módján szuperhősös volt. Nem kell nagy filmre gondolni, de a látvány világ és a poénok miatt szerintem egyszer mindenféleképpen meglehet nézni. A színész pont megfelelő volt, lehet hogy más ezt nem tudta volna ugyan ilyen jól eljátszani.


Hitman a 47-es ügynök


Leírás:
A 47-es ügynököt még senki sem látta. Aki látta, nem ismeri fel. Aki felismerte, nem élte túl. Tökéletes fegyver, tökéletes katona. Gyors, kegyetlen, embertelen. Nem is ember igazán: egy génlaboratóriumban született, és minden tulajdonságát úgy alakították ki, hogy megfeleljen a célnak, és ketly nélkül, halálos pontossággal teljesítsen bármilyen parancsot. Ám úgy látszik, nincs tökéletes gyilkológép. A 47-es szembekerül a legendás bérgyilkossal, John Smithszel: mindketten egy bajba került nőn próbálnak segíteni. Ám a játszma sokkal bonyolultabb ennél: a kialakuló háromszög történetben mindenki egyszerre áruló és áldozat. Valaki mégis győzni fog.


Vélrmény:
A Hitmant elég vegyes érzelmekkel kezdtem el nézni. Egyrészt látni akartam, mert nagyon szerettem az első hitman filmet is, másrészt pont ezért nem is akartam látni. A film maga elég jó lett a történet és az akciók miatt. De voltak vele problémáim is. Először is nagyon borzalmas színészt választottak a szerepre, nekem egyáltalán nem tetszett se a kinézete se a szereplése. Másik nagy problémám az volt, hogy itt igazából rosszat játszik a főhősünk. Az én szemeben soha nem volt konkrétan rossz ember, mindig megtaláltam benne az a pici jóságot, ami miatt más lesz mint a többi. Itt ez nem jelenik meg, amit nagyon nagyon hiányolok. De hát kinek hogy, nekem végülis egy egyszer nézhetős film lett belőle nem szeretném újra megnézni és ha esetleg, netalántán lenne folytatása azt se valószínű, hogy megnézném. 


Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje)

Leírás:

Sztárnak lenni nehéz. Korosodó sztárnak még nehezebb. De a legnehezebb annak, aki valaha sztár volt és most újra vissza szeretne jutni a reflektorfénybe. A film hőse Riggan Thomson valaha egy legendás képregényhőst alakított a mozikban - három részen át. Ám hiába szárnyalt akkor, azóta nem nagyon keresik, ő megöregedett, a szakma szélére sodródott, és most egyetlen utolsó rohammal próbálja visszahódítani magának a népszerűséget. Új, utolsó esélye a Brodwayra szólítja: egy színdarab írója, producere és persze főszereplője lesz. Ha tényleg lesz előadás. Ha ő még bírja erővel. A történet mindössze három nap alatt játszódik le: ezalatt kell megküzdeni a családjával, a kollégáival, az ellenségeivel és a jóakaróival, a sorsával.... és legfőképpen saját józan (?) eszével.


Vélemény:
Hmm..hát igen. Ez egy érdekes film volt. Elég sokat kellett gondolkodni a filmben és nagyon sokatmondó gondolatok jelentek meg benne. Tényleg nem tudok jobb szót az érdekesnél. A leírásban használt józan ész kifejezéssel vitatkoznék, egyáltalán nem volt józan esze a főhősünknek xd Örülök neki hogy megnéztem, sok mindent kilehetett belőle olvasni. Tényleg egy remek filmről van szó, persze nem mindenki számára. Például barátomnak egyáltalán nem tetszett, de ez megint csak abból fakad, hogy nem is szokott ehhez hasonló filmeket nézni.


Remélem tetszett ez a kis szösszenet. Ezeket a filmeket néztem mostanában és ezekkel a vegyes érzelmekkel búcsúzom tőletek.
Puszi Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!