SZEMÉLYES° #The4WeekChallenge 1.hét

Halihó lányok!


Az első heti összesítőm következik. Nem vagyok maradéktalanul elégedett magammal és pont emiatt leszek sokkal motiváltabb a második héten, vagyis mától.

Kezdjük az edzéssel:
Az eltervezett háromból csak egy lett, de mellette volt még vagy három órányi kertészkedés és vagy tíz kilométer séta, két napra leosztva. Tudom, nem pótolja az edzést, nem is keresek mentséget, ez így jött össze. 
Ráadásul tegnap este lezúgtam a lépcsőn vagy négy fokot és megzúzódott a lábfejem és az alkarom. Nem is én lennék, komolyan. DE, nem ordítottam, pedig irtóra fájt.

Vízfogyasztás: 
Ezt maradéktalanul teljesítettem, de amúgy is ez volt a legkönnyebb az összes pont közül. 

Étkezés:
A szombat kivételével minden nap reggeliztem, általában joghurtot müzlivel, azt nem tudom megunni, csütörtökön muffint.
Hétfő készítettem egy nagyobb adag sajtos makarónit, így még kedden is azt ebédeltem. A kedd esti bónusz finomságom egy kis chai latte volt. 


Szerdán és csütörtökön tejfölös paprikás csirke volt a menü. Annyira nem a kedvencem, de ha anya ezt csinált, akkor ezt csinált. Szerdán sütöttem egy adag banános-zabpelyhes muffint, nagyon fincsi lett, de lefotózni elfelejtettem. De ma sütöttem egy újabb adagot.
Péntek saláta volt a menü egy kis rántott csirkefalatkával. Öntetet nem vettem, hanem citromlevet kutyultam össze olívaolajjal, sóval, borssal és azt öntöttem rá. Nagyon jól esett.
Szombaton szintén ezt ettem és sokat takarítottam.
Vasárnap töltött csirkecombot sütöttünk, hozzá krumplipüré volt köretként. Desszertet nem csináltunk, pedig volt róla szó.
Hét közben nem vacsoráztam, csak teát ittam. Hétvégén viszont mindkét este melegszendvicset ettem. 
A nasim a már említett muffin volt és pár kocka csoki, amiből még van. 

Kozmetikum és körömlakk fogyasztás:
Egy lakktól sajnos fájó szívvel meg kellett szabadulnom, mert amikor használni akartam észrevettem, hogy már csak ragasztóként tud funkcionálni. A mini testápolómban már csak egy használatra való adag van, a tusfürdőmben is nagyjából annyi, így azok hamarosan a kukában landolnak és nyúlhatok a felhalmozott készlethez. 
Keveset sminkeltem, de a héten erre is jobban odafigyelek. Egész héten valami jó folyékony korrektort kergettem, de még mindig döntésképtelen vagyok. És rendeltem az Avonból.

Olvasás:
Nagy nulla. Egy sort sem olvastam. Ez szégyen.
Ellenben olyan mértékű ihlet szállt meg, ami már nagyon régóta nem. Egész héten írtam és rajzoltam. Talán a színezés miatt van, nem is tudom, de nagyon jól esik.

Ezerbocs, hogy nem vagyok 100%-os onlány, de mire eszembe jut lefotózni, hogy mit eszek vagy mit csinálok, már végeztem is. De erre is ügyelni fogok a jövőben.

Szóval ilyen kis slamposan telt az első hetem, de belerázódásnak megfelelt, mondjuk azt. Innentől viszont bekeményítek.   

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. A banános-zabos muffin érdekelne! :D Olyan jól hangzik! :) A lényeg, hogy belekezdtél és haladsz! Nem lehet mindent egy nap alatt megváltoztatni, fokozatosan szokunk hozzá a dolgokhoz :) Sok sikert a továbbiakban is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem tartani magam a céljaimhoz :) A muffinról mindenképp írok majd a blogon még a héten :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!