Pure by Pixibox

Halihó lányok!


Tudom, hogy mindenhol erről lehet olvasni, de gondoltam, én is megosztom veletek a dobozom tartalmát és az előzetes véleményemet. 
Ráálltam arra a tendenciára, hogy évente egy dobozt rendelek. Eddig mindig a szülinapi dobozra csaptam le, de most valahogy nagyon bennem volt, hogy ki akarom ezt is próbálni.


Vanita Acai bogyós szappan - A Vanita szappanok kristályok által energetizált vízből, minőségi hatóanyagokkal készülnek. Az acai bogyó nagyon gazdag tápanyagokban, csodaszere a tápanyaghiányos bőrnek és bőrfiatalító. Az ilang-ilang olajjal együtt antiszeptikus, gyulladást csökkentő hatású. Erős, fűszeres illata lengte be az egész dobozt, ezt éreztem meg először amikor kinyitottam. Még nem próbáltam ki, de nagyon kíváncsi leszek rá és remélem, hogy nem fogja szárítani a bőrömet.
Himalaya Herbals Intenzív hidratáló bőrápoló krém - A krémben található búzacsíra olaj táplálja, az édes mandulaolaj természetes hidratáló hatásának köszönhetően ápolj  nagyon száraz bőrfelületet is. A testápoló mindig jól jön, és ha elhasználtam a jelenlegit, akkor ezt fogom felavatni. 
Bomb Cosmetics Vaníliás masszázs szelet - Kakaóvajat és illóolajakat tartalmaz. Ez volt a doboz másik illatforrása, édes vanília keveredik a pacsulival. Nagyon finom. Még nem bontottam ki, eddig még csak szagolgattam, de úgy tervezem, hogy elrakom és majd csak télen fogom elővenni. Valahogy jobba szeretem a hidegebben időben magamon az édesebb illatokat.
Schüssler Mélyhidratáló krém - Az Nr 8-as só shea vajjal, argán és sárgabarackmag olajjal kombinálva hatékony megoldást nyújt a vízhiányos bőrnek. Sajnos nem illik az én bőrömhöz, de anyukámnak pont megfelel, így ő fogja megkapni. Viszont körül néztem az oldalukon és nagyon jó termékeik vannak. 
Benecos duó szemhéjpúder - Noblesse - Mesterséges színezéktől, szilikontól és parabéntől mentes termék, kizárólag növényi hatóanyagokat tartalmaz. Középbarna és halvány rózsaszín színeket tartalmaz. Még nem próbáltam, de már van ötletem, hogy milyen sminket készítsek vele. 
Himalaya Herbals Sparkly White fogfehérítő gyógynövényes fogkrém/utazó méret/ - A papaja és az ananász két olyan enzimét tartalmazza, melyek természetesen oldják a fogzománcra lerakódott lepedéket és szennyeződéseket. Őt már próbáltam, vagyis azóta használom, mióta megérkezett a doboz. Nincs vele semmi problémám, szerencsére semmilyen érzékenységem nem jött elő.
Algotherm Tápláló emulzió arcra és Szemkörnyék hidratáló gélkrém/minta termékek/  - Az eulzió hidratálja és életre kelti a bőrt. Az arcbőr világosabbá válik és védettebb lesz, a száraz területek eltűnnek. A szemkörnyék hidratáló gél csökkenti a szem alatti karikákat, visszaállítja a szemkörnyék vitalitását. Nagyon picikék a minták, de remélem, hogy ennyi is elég lesz ahhoz, hogy a hatásuk érvényesülni tudjon.  

Mindig örülök, hogy ha új márkák termékeit próbálhatom ki, ezért ez a doboz is nagyon tetszik. Persze a véleményem csak akkor fog teljesen kialakulni a termékekről, hogy a már huzamosabb ideig használtam őket.

Ti megvettétek a dobozt? Hogy tetszett?
Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!