KÖRÖM° Matrica készítés nyomdalemezzel

Halihó lányok! 

Arra gondoltam, hogy ezen az esős hétvégén megmutatom nektek hogy szoktam én nyomdalemezzel manit készíteni.





















Az egész úgy kezdődött, hogy rendeltem három nyomda lemezt az aliexpressről. Nagyon örültem neki amikor megérkezett, de sajnálatos módon nem olyan volt, amilyenre számítottam. Sokáig próbálkoztam vele, hogy sikerüljön valamilyen mintát nyomni a körmeimre, de egyszerűen nem sikerült. Aztán Mesi rájött a technikájára, és onnantól kezdve már nagyon könnyen tudtam vele nyomdázni. De most nem a nyomdázást szeretném megmutatni nektek, hanem a matrica készítést. 



Teljesen ugyan úgy kell fel venni a mintát, mint nyomdázáskor, csak most nem kell a körmeinkre tenni egyből. Meg kell várni amíg megszárad a nyomdázón (nem igazán tudom mi ennek a neve), utána rá kell kenni egy adag átlátszó körömlakkot. Ha már ez is megszáradt, kész is vagyunk, már csak szép óvatosan le kell húzni, én szemöldökcsipesszel szoktam. Utána, már mint egy matricát, rá kell tenni a körmünkre.
Nagyon egyszerű elkészíteni és nekem sokkal jobban a kezem ügyére esik, mint a nyomdázás technikája. 


Felhasznált lakkok:
- Avon nail experts - vitaminos alaplakk
- Essence fedőlakk
- Golden Rose matte velvet - No. 104
- Golden Rose matte velvet - No. 113

Remélem tetszik nektek is a mani, kicsit hideg lett, de az ilyen csúnya őszi időhöz pont illik.

Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!