AJÁNLÓ°-Sorozat függő vagyok!

Halihó lányok!


Nem sok mindenre volt időm a nyáron, de amikor pihentem akkor próbáltam sokat olvasni és természetesen sorozatot nézni. Most három sorozatot fogok nektek megmutatni, amit a nyáron megnéztem és nagyon nagyon meg is szerettem.


1. True Detective - A törvény nevében

Rendező: Nic Pizzolatt

Szereplők: Matthew McConaughey (Rust Cohle), Woody Harrelson (Martin Hart) 


Leírás: A sorozat két zsaruról szól. Martin Hart és Rust Cohle egykor társak voltak, és 17 évvel ezelőtt együtt nyomoztak egy prostituált halála ügyében. Amikor új információ kapcsán meghallgatják őket, felelevenedik a múlt. 


 Vélemény: Elsőre tetszett a sorozat, van egy érdekes aurája az egésznek. Folyamatosan fent tartotta az érdeklődésemet, végig azon gondolkodtam, hogy ki lehet a gyilkos és persze érdelet az is, hogy miért kezdték el kérdezgetni őket. A végén nagyon ledöbbentem, amikor kiderült, hogy ki volt a gyilkos. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Nagyon kíváncsi vagyok a második évadra, de sajnos abban már nem ezek a szereplők lesznek. Egy teljesen új történet kezdődik.

Előzetes:


2. The Flash - A Villám


Rendező: David Nutter


Szereplők: Grant Gustin 



Leírás: 


Miután egy részecskegyorsító egy furcsa vihart okoz, Barry Allent (Grant Gustin) villámcsapás éri és kómába esik. Hónapokkal később arra ébred, hogy szuperképességgel bír, ő lett a világ leggyorsabb embere. Kezdetben izgatottan próbálgatja újdonsült tehetségét, majd rádöbben, hogy nem ő az egyetlen, akinek emberfeletti hatalma van és nem mindenki használja jóra az erejét. Barry arra szenteli az életét, hogy megvédje az ártatlanokat. 




Vélemény: Imádtam! Egyszerűen az egyik legjobb sorozat amit az utóbbi időben néztem. Sajnos én nem néztem közben az íjászt de így is nagyon tetszett. Aki szereti a szuperhősös sorozatokat annak alap, hogy néznie kell. Remélem ugyan ilyen jó lesz a második évad is. 

Előzetes:

3. Contantine - A démonvadász


Rendező: Daniel Cerone


Szereplők: Matt Ryan 



Leírás: 


A DC-s Hellblazer képregényen alapuló sorozat főhőse a tapasztalt démonvadász Constantine hátrahagyta a gonosz elleni küzdelmet, a jótéteményeket, mivel maga is a pokolra ítéltetett. Végül kénytelen visszatérni a jó oldalra, amikor legjobb barátjának lányát démoni erők fenyegetik. Megmentése közben derül ki a nő képessége, miszerint látja a világunk által elfedett világokat és természetfeletti jelenéseket képes megjósolni. És az ő révén derül ki, hogy egy titokzatos Gonosz van felemelkedőben. Ez az angyalokat is aggasztja, így Constantine a lánnyal elkezdi járni az országot démonokra vadászva. 





Vélemény: Ezt a sorozatot ma fejeztem be szóval nagyon frissek az élményeim. Ez is az egyik kedvenc sorozataim közé került be. Nagyon szeretem ezt a misztikus, természetfeletti világot és ezért szeretek ilyen filmeket, sorozatokat nézni. A filmet imádtam és a sorozatban sem csalódtam. Sajnos elkaszálták, így nem valószínű , hogy lesz folytatása pedig igazán jó lenne, ha befejeznék. Nagyon szerettem Constantine ironikus hangját és azt is, hogy közben Zed végig kitart mellette, bármi történjen. 

Előzetes:
 Persze ezek mellett a sorozatok mellett végig nyomon követtem a Grimm-et is, de arról még nem szeretnék vélemény mondani. Új sorozatnak a Derdevielt szemeltem ki kíváncsi leszek, milyen lett a film után.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.
Detti :)


Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Jól jött az ajánló, épp új sorozatok után kutatok, mert többnek most értem a végére. Az aktuális kedvencem a Sebész, a maga borongós, 20. század eleji hangulatával egészen zseniális. A szuperhős sorozatokkal hadilábon állok, de lehet adok a Flash-nek egy esélyt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy hasznosnak tartottad :)
      Meg nézem szerintem én is azt a sorozatot, amit említsz hátha nekem is meg fog tetszeni :)
      A Flashben szerintem mindenki megtalálja a maga karaterét, úgyhogy csak ajánlani tudom :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!