TESZT° ANNY - Sporty snowflakes

Halihó lányok!


Az első ANNY lakk a blogon! Micsoda mérföldkő, hiszen mindig is túlárazottnak gondoltam ezeket a lakkokat. De sikerült potom pénzért megszereznem, így bevállaltam. Nos, hogy megváltozott e a véleményem? Majd most kiderül.

Nem tudok limitált kiadást vagy bármit mondani  ami ehhez a lakkhoz kapcsolódik, még az ANNY oldalán sincs fent. Bár ez nem jelent semmit sem.
Imádom ezt a szögletes üveget! Annyira kifinomult hatást kelt szerintem. És nagyon becsapós is, mert 15 ml lakkot tartalmaz, pedig nem is tűnik olyan nagynak az üveg.
Az ecsete vékony, de könnyű használni, pont elegendő anyagot vesz fel.



A színe nagyon érdekes. Én halvány szürke lakkra számítottam és pont. Ehelyett megkaptam a folyékony, üvegbe zárt havat. Halovány fehér alapban töménytelen mennyiségű szikrázó csillám. Vagy inkább apró pehely? Nem tudom pontosan megmondani, de eszméletlen gyönyörű. Ráadásul ezek a pelyhes csillámocskák nem csak az üvegben érvényesülnek, szerencsére.
Emellett nem elhanyagolható az sem, hogy gyorsan szárad.
A tartósságára sem lehet panaszom, mert 5 nap után sem látszódik rajta kopás. 




vakuval

Most nagy az imádat köztünk, szerintem sokat fogom az elkövetkezőkben használni.
Nem tudom, hogy fogok e ANNY lakkot venni a közeljövőben, de mostantól gyakrabban szétnézek náluk.

Nektek van ANNY lakkotok?

puszi Mesy

Megosztás:

7 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!