SMINK° - Újabb sulis smink

Halihó lányok!

Egy pénteki sulis sminket mutatok nektek. Amiben tesztelem a S-he szemhélypúdert és a Catrice Made To Stay krémes szemfestéket is. 


Nem alapoztam csak CC krémet tettem fel és egy kis púdert. A szememre az új S-he szemhélypúdert tettem és a szempillatőben pedig tus ecsettel tettem fel a Catrice krémes szemfestéket. Nekem nem jók a rendes tusok, mert ahogy kinyitom a szemem feltapad a folyékony tus és így teljesen elmaszatolódik. Ezért elkezdtem kísérletezni és ezzel a Catrice szemfestékkel működött, nem tapadt fel és képzeljétek el, a szempillaspirállal is működik. Láttam egyszer a Hogyan legyek jó nő?-s Nórinál, hogy kipróbálja ezt a technikát és így jutott nekem is eszembe. Szempillámra két réteg NYC szempillaspirált kentem fel. és egy pici NYC pirosítót is feltettem az arcomra. Nekem tetszik ez a kis smink, elég gyorsan elkészíthető, kb. 10-15 perc volt. 





Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!