HAUL° - Utóbbi idők szerzeményei

Halihó lányok!

Régótta nem írtam már saját posztot ezért most itt az ideje. Van egy pici szabad időm ezért arra gondoltam, hogy megmutatom nektek mit vettem mostanában.
















Ezt a két felsőt a Hádában találtam a multhónapban. Nagyon jó vétel volt, a ketőt együtt 5000 Ft-ért vettem. Otthon utána is néztem és a bal oldalit meg is találtam az interneten A márkája az Outfitters Nation és kb 30€-ba kerül.


 Én is voltam a novemberi Joy napokon. Megforgattam a szerencse kereket és ezeket az újságokat pörgettem ki és egy mágneses Essence lakkot. Ezen kívül vásároltam is.


Rossmanos és DM-es kuponokat használtam fel,mert más nem igazán nyerte el a tetszésem. Ezekkel vettem  Rossmanos vattakorongot, Rival de Loop olajos szemfesték lemosót (ami egyébként nagyon jó, tökéletesen leszedi a szemfestéket), vettem egy S-he szemfestéket. Most ez az egyik kedvencem, natur,kicsit rózsás színű. Vettem még egy Taft hajlakkot mert pont most fogyott el és kipróbáltam a Schauma gyógynövényes samponját. Eddig nagyon tetszik, lehet ennél maradok egy ideig.
Ezen kívül még felhasználtam egy Libri kupont is amivel megvettem az Útvesztő című könyvet. Nagyon tetszik eddig a könyv, szóval amint elolvastam megfogom nézni a filmet. 




Múlthónapban rendeltem az Avontól egy szemöldök ceruzát, ez a kedvencem mindig ezt veszem és rendeltem még egy vitaminos körömlakkot. Nagyon gyengék a körmeim, muszáj valamivel próálkoznom, hogy kicsit erősítsem őket.


 Október végén volt a The very style blogon egy Blogsale és ott vettem egy  Catrice Made To Stay
krémes szemfestéket, egy Catrice Ultimate Nude körömlakkot és egy Golden Rose Matte velvet körömlakkot. Nagyon örülök, hogy lecsaptam rájuk. Megszerettem a Nude körömlakkot és szinte mindig ezt kenem fel.



Szintén a The very style blog írójánál láttam a Marie Claire újságot amiben lehetett találni egy Catrice szemhéjfestéket és egy H&M kedvezményes kártyát. Én sajnos már csak olyan újságot találtam, amiben csak a kártya colt meg. Egyikben sem volt már szemfesték sajnálatos módon. De a kártyának örülök, mert majd decemberbe felhasználom kabtvásárlásra.


 Ezt a felsőt tegnap vettem a H&M-be. Azzal a céllal, hogy majd ezt veszem fel a vizsgáimra. Egyszerű kis topp, kardigán alá, és mivel enm teljesen fehér és egyszerű ezért később is feltudom majd venni. Nem csak ilyen alkalmakra.

 Ennyi lett volna a szerzeményes posztom. Remélem tetszett és öültök, hogy újra jelentkezem.

Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!