{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Üzenet a kedvenc bloggeremnek

Halihó lányok!


A mai VKP igazán rendhagyó lesz. Ti mikor írtatok utoljára levelet? Mi most, ráadásul el is olvashatjátok.

Mesy

Kedves Eleni!

Sokáig ültem a monitor előtt, mire minden gondolatot összeraktam a fejemben, amit el szeretnék neked mondani. De lehet, hogy így sem lett tökéletes.
Már nem emlékszem, hogy melyik volt az első blog, amit - mint feliratkozott olvasó - követni kezdtem, de a tiéd ott van az első tízben. Megfogott a stílusod, a szavaidat átitatta, és még most is átitatja a személyiséged, talán ez tetszett meg. Aztán később kiderült, hogy vannak közös szenvedélyeink a szépség világán túl is. Meglepő, de nagyon is jó érzés volt az, hogy találtam egy stílusban hozzám hasonlító valakit, aki nem néz rám ferde szemmel, ha azt mondom, hogy manga vagy otaku. 
A te élménybeszámolód hatására döntöttem el, hogy ha törik, ha szakad, de megszerzem a Battle Royale-t.(jelentem, sikerült^^)
Igaz, még személyesen nem találkoztunk, de úgy érzem, hogy nem lennének kínos csenddel teli pillanataink, ellenben sokat kacagnánk és fecsegnénk mindenféléről, mint az ezer éves ismerősök. Hiszen szinte már ismerjük egymást, ennél több nem is kell.
Szerintem egy blog attól lesz "jó", ha az írója mer önmaga lenni és mer nyitni az olvasói felé. Ez teljesen igaz rád, és én csak arra tudlak biztatni, hogy ne hagyd abba, folytasd ugyan ilyen intenzitással, mint eddig. 
Remélem, hogy hamarosan személyesen is találkozunk.

puszi,
Mesy

Detti

Kedves Szandra,

Nem igazán tudom, hogy mit írjak, nem vagyok jó az ilyen levelek írásába. Lehet hogy nem fog jól sikerülni, de nem baj, azért megpróbálkozom vele.
Sok blogot szeretek,követek. Többeket jobban, másokat kevésbé. A te blogod viszont igazán megfogott. Szeretem ahogy írsz, ahogy a videóidban beszélsz. Igazán szereted ezt csinálni, és ez tetszik.
A te hobbidnak gyümölcse is lett, hiszen már egy újságnak is írsz. Ez hatalmas dolog és szerintem igazán megérdemled. Látom, hogy szereted az olvasóidat, igazi örömmel írsz nekik, szívesen osztod meg a személyes dolgaidat is velünk.
Szerintem ez is nagyon sokat számít és ez is az egyik szempontja annak, hogy valaki jó író legyen. Szeretnie kel az olvasóit és a munkáját is. Szerintem te örömmel ülsz le és írod meg nap mint nap a cikkeidet. Köszönöm a magam és mások nevében is, hogy egy ilyen jó oldalt hoztál létre. Remélem egyszer személyesen is találkozhatok veled és megtudom majd, mi a titkod.
Azt is remélem, hogy még több sikerbe és elismerésben lesz majd részed. :)

puszi,
Detti :)




Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Kedves Mesy!

    Annyira meghatódtam, hogy még el is sírtam magam örömömben!
    Ez volt a bloggal kapcsolatban az egyik legkedvesebb élményem. <3
    Nagyon nehéz szavakba öntenem mit érzek most...teljesen meg vagyok hatva, megannyi nehézség után, jössz Te és csodát varázsolsz az életemben egy pillanat alatt.
    Nagyon szépen köszönöm Drága Mesy, én is alig várom, hogy találkozzunk, biztos vagyok benne én is, hogy jól éreznénk magunkat és barátnők lennénk <3
    Bármi problémád van, írj nyugodtan tényleg, számíthatsz rám, és nagyon nagyon nagyon örülök a levelednek (azért most már ideje abbahagynom a szemkönnyezést:D),
    kívánok Nektek is sok sikert, és a magánéletedbe milliónyi boldog pillanatot! (Természetesen sok Boldogságot is Kívánok!)
    Millió puszi Neked, de megölelnélek most :) <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, hogy mit írjak...
      Nagyon örülök, hogy ezzel a kis levéllel boldogságot tudtam neked okozni, és jó emléket szerezni. Igazából csak azt írtam le, ami a szívemben van és csak reménykedni tudtam benne, hogy ezzel örömet tudok neked szerezni. :)
      Köszönjük a jókívánságot :)
      Én is szeretnélek most megölelni <3

      Törlés
  2. Jajj de aranyosak vagytok, nagyon jól estek ezek a kedves szavak, szinte meg is illetődtem, de nagyon jó érzés volt olvasni, köszönöm Nektek :)!

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!