TESZT° Alverde pirosító duó

Halihó lányok!


Régóta érik már ez a poszt, hisz a pirosítót a Joy-napokon szereztem be. De így legalább jó sokáig próbálgattam, tesztelgettem. Bevallom, ha nem lenne ilyen cuki a külseje, lehet nem is veszem meg. 
Az Alverde termékek megosztják a köztudatot, van aki szereti és van aki nem szereti. Amit próbáltam, bevált, tehát én a pártolók oldalán állok. Az már csak plusz, hogy natúrkozmetikumnak számít. 

Ez a pirosító duó limitált kiadásként érkezett a DM üzletekbe az édes kis rókás csomagolásában. Első pillanatban eldöntöttem, hogy kell! 
A kis tartó/tok papírból készült és mágnesesen záródik. Viszont NEM táskába dobós, ezt a saját példám bizonyítja. Ahogy megvettem, behajítottam a többivel együtt a táskámba és mentem tovább. Ahogy hazaértem és kipakoltam, észrevettem, hogy a barnából letört egy darabka. Ez a képeken is látszik. 
Bárhogyan is forgatom, nincsen ráírva, hogy mennyi terméket tartalmaz. Bár csak kevés kell belőle, mert elég pigmentált. 


Illata is van egy kevés, de szerintem egyáltalán nem zavaró,  hasonlít valamire, csak nem tudok rájönni, hogy mire. Viszont ha valaki nem olyan mániákus szagolgató, mint én, akkor meg se érzi.
Kicsit visszás dolog egy pirosítót bemutatni, mert a színminták ugyebár erősebbek, hogy jobban lehessen látni. Az arcunkra persze nem ilyen mennyiség kerül (ha csak nem vagyunk bohócok). Egy sminkelésnél pedig éppen csak egy keveset használunk, ami kiemeli az arccsontot és a pofikat, egy enyhe keretet ad az egész sminknek.
A színek a tartóban erőteljesek, és mattak. Felkenve viszont észrevehető egy kis szaténos fény, ami csak még jobban kihangsúlyozza az árnyalatokat. A korallos narancs igazán gyönyörű, nem rózsaszínes beütésű. A barna pedig egy közepes árnyalat, ami jól illik a fehér bőrömhöz.



Azt olvastam, hogy van, aki szemfestéknek használja, mert nem ül meg a ráncokban, redőkben. Én még ilyen formában nem próbáltam, de lehet, hogy teszek majd vele egy próbát.

Érdekes dolog egy pirosító tartósságát mérni, mert ugye ez nem egy nagyon látványos dolog. De ha csak azt a szempontot vesszük figyelembe, hogy délután is látszik e még az arcukon, akkor ez a pirosító jól teljesít. Általában reggel 6 körül szoktam sminkelni és délután 5-re érek haza (amikor nem túlórázom) Ilyenkorra már egy kicsit meg van kopva sminkem, de nem vészes, még éppen vállalható, egy kis frissítés azért ráfér.

Összességében jó kis termék ez, szeretem használni, mert természetes összhatást lehet vele elérni. Az ára sem volt vészes, főleg Joy kuponnal, de önmagában sem. Ha jól emlékszem ,még lehet találni elvétve ebből a kiadásból a DM-ben, akciósan.

Ti szeretitek az Alverde termékeit? 

puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!