25 dal az életemből TAG II.rész

Halihó lányok!


Hozzuk a második részt, reméljük, hogy ez is tetszeni fog nektek. Mi élveztük válogatni hozzá a zenéket és gondolkodni.


13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.

Mesy: Egy lánynak tiniként sok barátnője van, akikkel kibeszélik a fiúkat és más lányokat, természetesen. Nekem erről azok a "barátnőim" jutnak eszembe, akikkel már egyáltalán nem vagyok sem baráti, sem semmilyen viszonyban.


Detti: Ez a dal egy olyan barátra emlékeztet akivel se jóba se rosszba nem vagyunk. Régen ő volt a legjobb barátom és sokat hallgattuk ezt a számot :)

14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet

Mesy: Kettő is van és egyik sem könnyű szerelmes nóta. A Sepultura még abból az időből való, amikor még csak barátok voltunk(ezer éve). Az Avanged Sevenfold pedig azóta kedvenc, amióta elkezdtünk randizni.


Detti: Ezt a dalt imádom, mindig rá emlékeztet :)


15. Egy dal, amit szívesen énekelsz?

Mesy: Szeretek doramákat nézni, olyan jól kikapcsolnak és rengeteg érzelmet vonultatnak fel. Az egyikben énekelte ezt a dalt a női főszereplő. Nagyon megtetszett, én is szívesen énekelem ezt.

De van egy másik is, ez viszont más kategória, musical. Az Operaház fantomjának az egyik legszebb dala, véleményem szerint. Andrew Lloyd Webber zenéje mindig elkápráztat.

Detti: Egyértelmű. Gergővel kívülről fújjuk az egészet.


16. Egy dal, ami megríkatott

Mesy: Van egy olyan "hatodik érzékem", hogy ha tetszik egy zene, akkor végig fut rajtam a hideg. Az sokkal ritkább, hogy sírjak egy dalon, de néha-néha megesik. Ez is egy Avanged Sevenfold szám, amihez sajnos gyászos történet kapcsolódik. Talán ezért is hatott meg annyira.


Detti: Ezen a filmen és ezen a zenén mindig sírok XDDD


17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?

Mesy: Hmmmm... ez sem lesz átlagos táncdal! Az első Paddy koncerten biztos fogytam vagy két kilót, annyit táncoltam és ugráltam :)

Detti: Olyan nincs, mert én nem tudok táncolni és ezért nem is szeretek. :D

18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod

Mesy: A "nagy öregek" zenéi. Sajnos már egyre kevesebbszer hallgatom őket, de néha-néha nagyon jól esik újra visszatérni egy kicsit a régi időkbe általuk.

Detti: Régen sokat hallgattam, de nem tudom az utóbbi időbe nem kerül lejátszásra. Pedig igazán jó szám, szeretem.

19.-20. Az első és utolsó dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3)? 

Mesy: A telefonon már régen frissítettem a listát, de nem akarok csalni, így ez van, ezt kell hallgatni. De azt azért hozzáteszem, hogy a telefonom alapból ABC sorrendbe pakolja a zenéket, így mindig benyomom a véletlenszerű lejátszást.
Az első a 2NE1 - Lonely

Az utolsó Yuki Kajiura - Crying alone

Detti:Az első a legújabb, a faházban megismert dal : David Guetta & Kaz James - Blast Off
Az utolsó pedig: egy elég érdekes zene Monarchy - Disintegration ft. Dita Von Teese





21. Melyik most a kedvenc dalod?

Mesy: Jelenleg Ed Sheeran I See Fire című számát hallgatom rongyosra.

Detti: Most, ebben a pillanatba Bogi We all című dala.

22. Egy dal, amit valaki énekelt neked. 

Mesy: Egy kedves régi barátom gyakran énekelte nekem ezt a számot szeretete jeléül. Nem is írok többet, magáért beszél.

Detti: Egy kedves ismerős énekelte nekem tavaly szilveszterkor :) Kicsit elvoltam kenődve és próbált felvidítani. Sikerült, jól megnevettetett.

23. Egy dal amit ki nem állhatsz.

Mesy: A drága öcsém bukkant rá erre a "számra" nemrég, mint 2014 legrosszabb dalára. Szkeptikusok voltunk. Nem kellett volna. Nagyon nem. Aki bátornak hiszi magát, hallgassa végig. (semmi gonoszság nincs bennem, csak a színtiszta igazat írom)

Detti: Ez az egyik legrosszabb zene amit valaha hallottam.

És ez a másik

24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok

Mesy: Mostanában ritkán táncolok... így ezt passzolom. 

Detti: Nem táncolunk, mert én nem akarok :D

25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.

Mesy: Szintén vissza a gyökerekhez. Az Apocalyptica bármelyik zenéjét tudnám egész nap hallgatni.

Detti: Ez már az előző bejegyzésben szerepelt, de nem baj. Imádom :D főleg mert barátaim által előadott videó jelenik meg előttem amikor ezt hallgatom :D

Reméljük, a Tag második fele is tetszett nektek. Töltsétek ki ti is, vagy akár kommentben is megírhatjátok , hogy mi a kedvencetek vagy éppen melyik zenét utáljátok a legjobban.
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!