Utóbbi idő szerzeményei

Halihó lányok!


Június végén volt az utolsó ilyen poszt, azóta beszereztünk egy-két dolgot. Ebben a posztban csak a szépségápolási termékeket fogom bemutatni, mert sikerült beszereznünk néhány ruhát is, de azokról majd külön szeretnénk bejegyzést, egyet vagy többet, még kiderül.
A kosárka is viszonylag új darab, most ebben csücsülnek a tesztelésre váró dolgok.

AVON

Ez a legfrissebb adag, ugyanis tegnap kaptuk meg. 
A Frissítő almavirág tusfürdőt és testpermetet Detti rendelte. Egy újabb mánia van kialakulóban, ugyanis ez már a negyedik vagy ötödik testpermete és még mindig nem elég belőlük. Egyébként nagyon finom az illata.
A Color Trend színes szempillaspirál sokáig motoszkált bennem, mire megrendeltem. A Liquid turquoise árnyalatot rendeltem meg, de még nem próbáltam, így nem tudok róla semmit sem mondani.
Végre ideért hozzám a krémes szemhéjfesték is. A biztonságos vonalon maradtam és a Forever Bronze árnyalatot választottam. Így nagyon tetszik, kíváncsi leszek, hogy hogyan teljesít.

Nailland

Az esküvő után megbeszéltem az újdonsült férjemmel, hogy végre leadom az első rendelésemet a Naillandnél. Sokáig böngésztem, hogy mit is szeretnék valójában, végül két rég vágyott Golden Rose lakkot és egy akciós Zoya szépséget választottam. Már mindegyiket kipróbáltam, hamarosan jön róluk a teszt is. 

DM, Rossmann

Előbb a lakkokat, abból van a kevesebb. 
A Catrice homoklakkról már írtam, itt olvashatjátok. Jó döntés volt megvenni, gyakran használtam mostanában.
A két Essence Show Your Feet lakkot pedig egy akció keretén belül sikerült megszereznem a DM-ben. 


Az Essence Maximum lenght szempillaspirált Detti vette, sőt már írt is róla nektek(itt). Ugyanabban a posztban szerepelt a Maybelline mono szemhéjfesték is.
A Manhattan folyékony rúzsáról már beszámoltam nektek itt, azóta is imádom, olyan erőteljes és feltűnő!
Sok sok gondolkodás után én is beadtam a derekam és megvettem a Miss Sporty ajakceruzáját. Nem akarok írni róla még semmit, tesztelgetem.
Sajnálatos módon elfogyott a szemöldökceruzám, így kellett egy gyors pótlék. Az Essence eyebrow designer ceruzája mellett döntöttem. Röviden csak annyit, hogy megérte.
Szerintem senkinek sem kell bemutatnom az Essence I love stage szemhéjalapját, ugyanez igaz a Catrice Camouflage korrektorára is! Végre nálunk is van Catrice pult, így nem is volt kérdés, hogy haza jön e velem.
A Catrice leárazás másodszor is legyőzött, sikeresen beleugrott a kosaramba egy Liquid Metal szemhéjfesték és egy Intensif'eye szemhéjfesték is. Mind a kettő igazán különleges, kíváncsi leszek a teljesítményükre.
A Lovely minden előzetes jelzés nélkül újítja meg a termékpalettáját. Vagy csak én vagyok vaksi. Ennek a pirosítónak az  a különlegessége, hogy ásványi pirosító. Remélem, hogy hosszú távon elégedett leszek vele.

Remélem, hogy semmit nem hagytam ki. Ha mégis, akkor frissítem a posztot.

Miről szeretnétek olvasni először?
puszi, Mesy

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Huu engem a lakkok nagyon érdekelnek. Zoya lakkot szeretnék én is venni, de majd a Trónok harcás kiadásból *-* Remélem lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, bár lenne itthon is *.* Imádnám minden darabját :)

      Törlés
  2. Szuper mind, legjobban a Nailland-es szerzemények tetszenek! :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!