KÖRÖM° Sailor Moon NC - Kino Makato + Mizuno Amy

Halihó lányok!


Nagyon sajnálom, hogy múlt héten kimaradt ez a bejegyzés, de Norbi elutazott és elvitte a gépemet, amin természetesen rajta voltak  képek. Így nem tudtam mit csinálni, de gondoltam, hogy most akkor mindkettőt hozom. Remélem, hogy nem gond.

Jupiter tündér nagyon cserfes, de kemény csaj, így egy nem túl lányos manikűrt álmodtam meg hozzá. Sötétzöld lakkot használtam, ami a ruhájának a színe is. E mellé pedig a Miss Universe került, amiben szintén visszaköszön a zöld szín. Szerintem igazán illik egymáshoz a két lakk, jól kiegészítik egymást. Nem éreztem szükségét a további díszítésnek, még a jelét sem festettem fel.




Merkúr tündér manikűrjének az alapja kék, ami tökéletesen illik hozzá. Két körmömre ezüst topper is került, ezzel szimbolizálva a támadását, vagyis az ezüst flittereket. Felfestettem a szimbólumát is, egész jól sikerült, szerintem.




Még egyszer elnézést a kis kimaradásért!
Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is:


puszi, Mesy

Megosztás:

3 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!