Film mustra...

Időnként különböző filmekkel, sorozatokkal fogunk elétek állni. Kedvenceinkről fogunk pár érdekességet megmutatni nektek és még linket is fogtok kapni, melyen keresztül ti is megnézhetitek őket, ha szeretnétek.

True blood 

 Inni vagy élni hagyni!

Link
  Az eheti Film mustrában egy True Blood című sorozatról fogok írni, amit nagyon szeretek és hűségesen követek. Jelenleg a 6. évad fut, szóval nem egy rövid sablon sorozatról van szó. 
   Az Inni és élni hagyni! egy amerikai televíziós sorozat. A történet középpontjában Sookie Stackhouse áll, aki pincérnő a helyi bárban, és telepatikus képességekkel bír. A történet ott indul el, hogy Sookie beleszeret Bill Comptonba, egy vámpírfiúba.


Átlagos Twilight másolatnak tűnhet, de nem az, ne higgyetek az első benyomásnak. Ez a sorozat tele van szintetikus vérrel, vad szex jelenetekkel, vérfarkasokkal, tündérekkel, egy kis vallással és még sorolhatnám napestig mennyi mindennel. De azt hiszem nálam jobban mesél egy előzetes!
True Blood előzetes (bocsi csak angol volt.. :/)

Nekem vannak különös kedvenceim is ebben a sorozatban. Az első nagy kedvencem egy vámpír, Eric Nortman és a másik Alcide Herveaux, aki egy vérfarkas. Mindkét karakter nagy kedvencem, nélkülük nem is lenne igazi ez a sorozat. Mutatok egy-egy képet, hogy tudjátok, kiért vagyok annyira oda.
Eric

Alcide
Mint a legtöbb sorozat, ez is könyv alapján készült. Az írónő Charlaine Harris 13 True Blood könyvet írt. Az utolsót most 2013-ban adták ki és úgy tűnik ez tényleg az utolsó, több könyv nem fog megjelenni. Remélem a sorozat is el fog jutni eddig, én biztosan nézni fogom, ameddig csak adják! A könyveket letölthetitek, vagy ha igazi fanok vagytok meg is vehetitek. Én még nem olvastam egy könyvet se, csak a sorozatot néztem, de úgy érzem, el fogom kezdeni a könyvek olvasását is.
Link

És ahogy ígértem pár link ahol megtudjátok nézni ti is a sorozatokat:
-Home Moovie
Remélem tetszett!
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!