Az első


Üdvözletem!

Helló, kedves mindenki! Nagyon örülök, hogy végre elérkeztem ahhoz a ponthoz az életemben, hogy bele merek vágni egy blog írásába. Sok gondolat és kérdés megfogalmazódik bennem nap mint nap, ezért arra a következtetésre jutottam, hogy ezeket megosztom a nagyközönséggel, végül is: Mire való az Internet?
Pár szót magamról:
Kettőnk közül én vagyok az idősebb, de ez nem mindig jelenti azt, hogy bölcsebb és előrelátóbb is vagyok. Néha szeretek gyerekesen viselkedni, játszani és mesét nézni. Imádom a filmeket és a sorozatokat.
Imádom a cipőket, már majd hogy nem megszállottan gyűjtöm a fülbevalókat és a körömlakkokat. Mindig is érdekelt a divat, de soha nem követtem teljes mértékben. Egyéniség forever!!
Egy nyílt titok rólam: anime és manga-fan vagyok. (Ez már olyan mértékű, hogy mangákat fordítok ^^)
A másik nagy szenvedélyem a konyhaművészet, élek-halok a a finom ételekért, főleg az édességekért. Gyakran próbálok ki újabb és újabb recepteket a család nagy örömére.
Jelenleg tanulok, de hamarosan az állásvadászat kellős közepén leszek, remélem sikeres leszek.
Ennyit dióhéjban rólam, nem akarom nagyon szaporítani a szót.
Jó olvasgatást!
Puszi, Mesy


Címkék:

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!