SMINK° Halloween - Creedence Leonore Gielgud

Helló mindenki!


Nem olyan régen kikerült a Facebook oldalra egy fotó, ahol említettem, hogy tervezek elkészíteni néhány halloweeni sminket. A sort mégsem azzal a bizonyos darabbal kezdem, hanem egy jóval egyszerűbbel. 

Ha felismered, vagy esetleg dereng valahonnan a címadó név, akkor te is ugyanúgy szereted a rossz filmeket, akárcsak én. Ha egyáltalán nem, akkor segítek: a Troll 2 című klasszikus alkotás főgonoszát hívják így, s igyekeztem őt hűen visszaadni. (Az alább látható hölgy az). A sztori annyi, hogy a főszereplő család otthont cserél egy hónapra egy másik családdal, így kerülnek a Nilbog nevezetű faluba, ahol furcsamód mindenki vega és gusztustalan tejet isznak. A lakók goblinok(trollok), akik az odatévedt látogatókat egy zöld trutyi segítségével fogyaszthatóvá varázsolják és megeszik. Ez a céljuk a kis családdal is, de ők ellenállnak(egy kis segítséggel).  






A smink és a "jelmez" maga, végtelenül egyszerű. Az utált szemhéjalapommal alapoztam le az arcom és a szemhéjam, ugyanis ennek a karakternek még az enyémnél is világosabb a bőre, ez pedig pont megfelelő volt. Az arccsontomra, az orcákra és az államra került a vöröses krémes pirosítóból. Erős a színe, ezért nem használta Detti(az övé volt eredetileg), én sem nagyon, de ehhez a sminkhez tökéletesen passzol. Átlátszó porpúderrel fixáltam az egészet.
A szemhéjamra egy nude színt vittem fel, hogy könnyebben lehessen satírozni a további színeket. A mélyítővonalba, a mozgószemhéjra és az alsó szempillasor alá felvittem szürke és sötétbarna szemfesték keverékét. Jól elsatíroztam, hogy ne legyenek éles vonalak. A külső V-nél mélyítettem még egy kevés sötétbarnával és ezzel a szemsmink el is készült.
A számat lealapoztam ugyanazzal a szemhéjalappal, amit használtam, hogy a bőrömmel hasonló tónust kapjak. Kevés púderrel fixáltam. Most kifejezetten jól jött, hogy beült az ajkaimon lévő ráncokba, mélyedésekbe, ugyanis a szám belső felét a krémes pirosítóval színeztem be. Egy keveset kihúztam a ráncokba is.
Végezetül a fogaimat "bekoszoltam" egy kis sötét szemhéjpúderrel, hogy úgy tűnjön, mintha rothadna a fogsorom. 


Amit a sminkhez használtam:
Essence I ❤ Colour Intensifying szemhéjalap
Alverde Cream To Powder Rouge - 40 Red Glow
NYC Smooth Skin porpúder - Translucent
Sleek Ultra Matts V2 paletta - Thunder
Lovely Fabulous Kit paletta - Quiet Rise, Perfect Sense

Egyéb kellékek:
Régimódi, drótkeretes szemüveg
Gyönygysor
Nagy fülbevaló
Bőrkesztyű




Imádtam megcsinálni, közben a feeling kedvéért a Troll 2-t néztem, szuper volt. A szemüveg egyébként az apukámé, dioptriás, de sokkal gyengébb, mint az enyém. 
Mit gondoltok, hasonlít ez eredetire? Szerettem volna valami másabbat készíteni, mint a megszokottak, de mégis a Halloween karakterébe illőt (nem, nem készítek Pennywise sminket, mielőtt még kérdezné valaki). 


Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!