KÖRÖM° Mani-acs - Babák

Helló mindenki!


Újabb három hét telt el, így ismét alkotott a csapat. Ezúttal egy nagyon szuper témánk van, babákról kellett inspirálódnunk.

Azonnal tudtam, hogy mit szeretnék alkotni. Közel a Halloween-hez, úy éreztem, ideillő lenne ey Chucky inspirálta manikűr. Megpróbáltam, de nem olyan lett, mint szerettem volna, így váltanom kellett. Végül a kimi dollokat választottam inspirációnak, hisz a japán kultúra közel áll hozzám, így ez a mintázat is közel áll hozzám.
Két babát festettem meg, a többi körmömre nude homoklakk került. Cuki és egyébként könnyű is elkészíteni.


Nézzétek meg a többiek babáit is:



Mesy 

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Nagyon klassz lett! :) Én sajna full másmilyen irányban indultam el. :D Meg eléggé megúszós mani lett belőle...

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!