VKP BLOGMAS - VKP Karácsony | Detti

Halihó lányok!



Pont ahogyan tavaly is, úgy idén is jelentkeztünk a VKP karácsonyi ajándékozós megmozdulására. Idén lehetett választani, hogy meglepetést kapjunk vagy érdeklődhet e nálunk az angyalkánk, én megadtam a lehetőséget, hogy érdeklődjenek nálam.


Az idén én Nikolettet az Emlékbuborék íróját kaptam, neki állítottam össze egy apró csomagot. A blogján elolvashatjátok a véleményét róla. Remélem nagyon örült neki, igyekeztem személyre szabott csomagot összeállítani.

Az én csomagom Ágihannától érkezett, a Szelencetitok blog  írójától. Nem ismertem ezelőtt a blogját, de szerencse a VKP karácsonynak köszönhetően megismerhettem.  

Ez a csomag amit kaptam egyszerűen tökéletes, annyira sikerült mindent eltalálnia benne, hogy az valami hihetetlen. innen is nagyon nagyon szépen köszönöm imádom az egész csomagot!



De hogy ti is értsétek, hogy miért ekkora az öröm, a csomagban lapult egy nagy csomag Mülleres almás fahéjas tea amit már be is vittem a munkahelyemre és el is kezdtem fogyasztani. Imádom az illatát igaz karácsonyi hangulatot teremt munka közben is. A tea mellé kaptam egy nagyon hangulatos karácsonyi bögrét is, bögre gyüjtő vagyok úgyhogy ez is telitalálat. Kis édesség gyanánt kaptam még csoki kanalakat is, ami kávéba, forró csokiba lehet tenni. Ilyet még soha nem próbáltam ezért új élmény lesz így inni a kávét reggel. 
Kaptam még egy három darabos testvaj csomagot is (Csipkerózsika-bio füzike-kivonattal, Hófehérke-bio alma kivonattal és Hamupipőke-bio árvácska kivonattal), aminek szintén nagyon örülök. Szemezgettem vele, gondolkoztam rajta hogy megveszem mert mostanában nagyon kiszáradt a bőröm és jól jön egy kis extra hidratálás, így nagyon örültem neki, hogy megkaptam ajándékba. A legeslegjobb dolog ami még a csomagban lapult az egy könyvjelző ékszer volt. Ennek örülök azt hiszem a legjobban, imádok olvasni és minden különlegesebb könyvjelzőnek nagyon tudok örülni. Ezen kívül még egy kis karácsonyi képes lapot is kaptam, amire kézzel írt pár sort nekem Ágihanna.

Ez tényleg egy szuper csomag idén sem csalódtam a VKP-ban, nagyon örülök neki hogy részt vettem benne, mindkét páromnak örülök.


Tényleg nagyon szépen köszönöm! 


Detti




Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!