{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Mesy vagyok, függő

Halihó lányok!


Ismét VKP idő van, a témát pedig a hónap bloggere, Hanna adta. Ő a Szelencetitkok írója, mindenképpen nézettek be hozzá, szuper jó olvasnivalókat találtok majd. 

Kávéfüggő vagyok
Az aromás barna nedű nélkül nem tudnék élni, főleg ha tejeskávé(persze laktózmentes) formájában kapom. Az a nap, amelyik kávé nélkül indul katasztrofálissá válik a végére. Nyűgös vagyok és szurkálódó. 
Bármikor, szó szerint bármikor képes vagyok meginni egy csészével, van hogy este, a vacsorához is azt iszom. Hatalmas lelkesedéssel kóstolok meg új ízeket, keverékeket, sőt, a kávés édességekért is oda vagyok. 
Az egyik kedvencem a Davidoff limitált kiadású Davidoff Café Création Supérieure Azur nevezetű kávéja. Istenien krémes és selymes, imádom. 


Zenefüggő vagyok
Nincs olyan nap, hogy ne hallgatnék zenét. Szükségem van rá, a lelkem éhezik a gyönyörű dallamokra és éteri hangokra. És számomra egy zongorajáték és egy metalcore darab ugyanannyira gyönyörű. Van az az érzés, amikor meghallgatok egy új bandát, egy új számot és kiráz a hideg tőle. Az az a pillanat, amikor tudom, hogy az nagyon jó és nagyon fogom szeretni. Maga a megtestesült boldogság.
Folyamatosan keresem az újabb és újabb irányzatokat, hangokat, dallamokat. Imádok felfedezni új jövendőbeli kedvenceket. Egyébként ebben hatalmas segítségemre van az Instagram. De, erről majd egy külön posztban írok.
Egyik örök kedvencem, kitűnő aláfestőzene íráshoz, rajzoláshoz: 



Körömlakk-és rúzsfüggő vagyok 
Együtt említem őket, nem is tudom miért. Talán hogy így kevesebbnek tűnjön a végén. 
Sok körömlakkom van, nem tagadom, száz fölötti szám. És még legalább harminc-negyven delikvens csücsül a kívánságlistámon. De, mentségemre szóljon, használom is őket rendesen. Az egyéb körmös cuccokat is gyűjtöm, mostanság ugrott meg a nyomdalemezeim száma is. 
A rúzsaimat tegnap szelektáltam, sajnos öt darabtól búcsút kellett vennem. De még így is maradt bőven és tervezek még venni is a közeljövőben. Ajakra valóból sosem elég, mindig látok egy szép színt, olyat ami még nincs és érzem a késztetést, hogy megvegyem, magaménak tudjam. 
De, egészen jól kordában tudom tartani magam és a vásárlásokat is a minimumra tudom szorítani, bár azért néha becsúszik egy-két random dolog. 

Könyvfüggő vagyok
A kívánságlistám legalább kétszer körbeéri a Földet és nem hogy csökkenne, inkább csak nő. Nagyon sok kötet vár arra a polcomon, hogy végre elolvassam, sőt, a telefonomon is(Kindle, yeah!) és még ezzel a bűntudattal is euforikus érzés egy újabbat venni. Aki szeret olvasni, tudja mire gondolok. 


Egyébként, kezdenek újabb függőségeim kialakulni, amik még nem teljesen függőségek, de talán mégis. Igazából, nem hiszem, hogy bármelyik is káros lenne, maximum a pénztárcámra.




Nektek milyen függőségeitek vannak?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!