KÖRÖM° Lakkozz!Fotózz!Posztolj! - Cottage garden

Halihó lányok!


A mostani forduló tömény ősz, legalábbis szerintem. A témát Szilvitől kaptuk és amint megláttam, szinte azonnal tudtam, hogy mit fogok alkotni. 

Egy-két héttel ezelőtt belém csapott az érzés, hogy nekem sütőtök színű lakkra van szükségem. Gyorsan kutyultam is egyet, amit végül feldobtam egy kevéske apró szemű fekete csillámmal. A neve Pumpkinhead lett, mily meglepő. Ez a lakk lett az egyik alapeleme a manikűrnek. 
A központi téma tehát a tök lett, szerintem egy cottage garden állandó résztvevője a sütőtök. Két körmömre fenyő zöld alapra festettem kézzel kis tököket. 



Nekem nagyon tetszik, az apróbb technikai hibák ellenére egész jól sikerült szerintem.


Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!