TESZT° Nude szájkontúrceruzák összehasonlítása

 Halihó lányok!


Már nem is emlékszem, hogy miért vettem meg az első nude kontúrceruzámat. Talán valakinél olvastam valamit, vagy a folyékony rúzs alá, nem tudom. Van lilám, pinkem és borvörösem is, de nem igazán használtam őket. Aztán vettem az Essence-től egy natúr árnyalatot. Azt hiszem nyár elején volt. A második a Pinkpanda rendeléskor került hozzám, a harmadik pedig már szándékos kutatás eredménye volt, Szorgalmasan használtam őket, imádtam nyáron a nude ajkakat a szürke cicás tusvonallal párosítani. 
Szóval, úgy gondoltam, hogy írok egy összefoglaló/összehasonlítót róluk, hátha ti is épp nude ceruzára vadásztok. 

Három különböző márka ceruzáját próbáltam: Essence Lipliner - 11 in the nude színben, Sleek Twist Up Lip Pencil - 995 Nude színben és Etude House Soft Touch Auto Lipliner - 01 Soft Rose színben. 


Szokás szerint, a külsővel kezdem és a különbségekkel. Az Essence ceruza formájú, hegyezős, de szerencsére nem műanyag, hanem fa. A másik kettő tekerős(hogy mondják ezt hivatalosan?), a kupak jól záródik. 
Az Essence 1g terméket tartalmaz, az árát nem tudom megmondani, de olyan 500-600 Forint körül lehet. A Sleek 0,3 grammos, az ára 1190 Forint, míg az Etude House 0,2 g terméket tartalmaz és Ebay-en 4,5 $. Szóval ár-mennyiség arányban az Essence éri meg legjobban, bár ugye nem ez az egyetlen szempont, amit figyelembe kell vennünk. 


A színük igazán szép, a Sleek a legvilágosabb, már-már a bőrszínemmel megegyező szín, az Essence kicsit sötétebb barnásabb nude. A koreai kicsit kakukktojásnak tűnhet, mert a kézfejemen eléggé elüt a többitől a rózsás árnyalatával, mégis nagyon hasonlít a szám eredeti színéhez, így ez nekem bőven belefér a nude kategóriába.


Az állagukban van eltérés. Az Essence kemény, valóban ceruzaszerű, ha frissen van hegyezve, hajlamos karcolni is. A másik kettő puha, mindkettő gyönyörűen siklik az ajkakon. Nagyon gyakran használom őket rúzsként, az ajkaim egészén. Az Essence, szárazságából adódóan a legmattabb. A másik kettő is matt finishű, ám van egy enyhe fényük.

                            Sleek                                                         Essence                                                   Etude House
A tartósságot nem tudom pontosan behatárolni, mert mindig elfelejtettem időintervallumot nézni, de egymáshoz tudom őket viszonyítani. Puhasága ellenére az Etude House a legtartósabb, a szín még néhány óra elteltével is látszik és kényelmes viselni. A Sleek közepesen tartós, de szintén kényelmes viselni. Az Essence sajnos nagyon szárít, egy idő után húzódik és szükségem van ajakápolóra, így gyorsabban is kopik. Villával való evést, ivást mindhárom kibír, bár azért nem árt lecsekkolni. 

Összességében az Etude House a kedvencem, gondolkodom más színek beszerzésén is. Az Essence-et főleg rúzsok alá fogom használni, a Sleek-et mindkét verzióban. 

Ti használtok ajakceruzákat? Mit gondoltok a nude ajkakról?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!